Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faya__ schreef:Jeetje balen zeg! Ik ben twee weken terug voor hetzelfde geweest in een ander ziekenhuis. Was welliswaar in groepjes dan, maar maakte 't alleen maar pittiger vond ik. Ook niet door......
xConnie schreef:[naam] schreef:Mijn gesprek vandaag ging helaas niet zo goed, ben ook niet door naar de volgende ronde. De reden was dat ik een te groot risico voor ze ben, omdat ik niet zo goed ben in wis- en natuurkunde. Wel begrijpelijk, als ze een medisch beeldvormer en bestralingsdeskundige zoeken.
Oei dat is balen... Wel ergens anders nog gesolliciteerd? Voor zelfde functie?
Wat voor vragen kreeg je op het gesprek? Heb binnenkort namelijk ook gesprek voor mbrt. Vraag me af of ik echt feitjes weer even moet instuderen over wiskunde/natuurkunde?
Faya__ schreef:Nope, kreeg (voor m'n gevoel) een algemene mail, er waren zeker positieve punten maar er waren 88 brieven, 20 uitgenodigd en uiteindelijk namen ze d'r maar 1 aan.
Wiskunde en natuurkunde zit 't 'm in ieder geval niet in.
Anoniem schreef:Faya__ schreef:Nope, kreeg (voor m'n gevoel) een algemene mail, er waren zeker positieve punten maar er waren 88 brieven, 20 uitgenodigd en uiteindelijk namen ze d'r maar 1 aan.
Heftig... Wat werd er bij jou gevraagd? In groepjes is al helemaal niet prettig lijkt me.
Faya__ schreef:Faya__ schreef:Nope, kreeg (voor m'n gevoel) een algemene mail, er waren zeker positieve punten maar er waren 88 brieven, 20 uitgenodigd en uiteindelijk namen ze d'r maar 1 aan.
Heftig... Wat werd er bij jou gevraagd? In groepjes is al helemaal niet prettig lijkt me.
Anoniem schreef:Heftig... Wat voor voorbeelden gaf jij bij technische kant?
Voor wiskunde zijn er eventueel zomer bijspijker cursussen!