josien_m_ schreef:Is het nou echt te veel moeite om te beschrijven wat je voor welke opleiding zoekt en voor welke tijd of dagen?
Hier kan een lezer toch niks mee??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VHPhoto schreef:Hallo, laat ik mij ook eens toevoegen, want ik ben een beetje ten einde raad met al mijn afgewezen e-mailtjes en telefoontjes.
Omschrijving stage:
Fotografie MBO
Liefst dieren, mensen of bij een redactie (magazine)
Ik ben een 3e jaars student
Begin stage: eind januari 2015
Stageduur: half jaar
Ik ben bereid om door heel Nederland te reizen voor een mooie stage!
Resfeber schreef:Even contact opnemen met de KNHS?
Misschien voldoe je niet helemaal aan hun eisen, maar niet geschoten is altijd mis!
VHPhoto schreef:Hallo, laat ik mij ook eens toevoegen, want ik ben een beetje ten einde raad met al mijn afgewezen e-mailtjes en telefoontjes.
Omschrijving stage:
Fotografie MBO
Omschrijving stage:
Fotografie MBO
_Linn_ schreef:Hallo,
Ik kom mij hier ook even melden.
Ik ben student aan de Stoas (HBOdocentenopleiding voor de groene vakken) en ik zoek vanaf februari t/m juni een stage op een paardenbedrijf voor geloof ik 3 dagen in de week. Waar het dan vooral om moet gaan is dat ik een innovatief plan moet schrijven. Ik ben dus op zoek naar echt een serieus bedrijf die hierin mee wil werken. Op de paardenhouderij heb ik al de nodige ervaring opgedaan in de dressuur- en springsport dus ik zou een keer iets anders wel leuk vinden, zelf zat ik te denken aan de westernsport.
Nu mijn vraag dus of iemand zo'n stal weet. Ik kom uit Nieuwegein, ben best bereid iets te reizen maar het moet niet het einde van de wereld zijn. Wie kan mij helpen?
_Linn_ schreef:Iemand??
_Linn_ schreef:Hallo,
Ik kom mij hier ook even melden.
Ik ben student aan de Stoas (HBOdocentenopleiding voor de groene vakken) en ik zoek vanaf februari t/m juni een stage op een paardenbedrijf voor geloof ik 3 dagen in de week. Waar het dan vooral om moet gaan is dat ik een innovatief plan moet schrijven. Ik ben dus op zoek naar echt een serieus bedrijf die hierin mee wil werken. Op de paardenhouderij heb ik al de nodige ervaring opgedaan in de dressuur- en springsport dus ik zou een keer iets anders wel leuk vinden, zelf zat ik te denken aan de westernsport.
Nu mijn vraag dus of iemand zo'n stal weet. Ik kom uit Nieuwegein, ben best bereid iets te reizen maar het moet niet het einde van de wereld zijn. Wie kan mij helpen?
_Linn_ schreef:Ja dat wilde ik ook wel doen alleen ik weet niet wat goede westernstallen zijn. Het moet wel een echt serieuze professionele stal zijn. En wil niet een manege, dan meer een goede trainingstal.
Omschrijving stage:
Fotografie MBO
Picassox schreef:VHPhoto schreef:Hallo, laat ik mij ook eens toevoegen, want ik ben een beetje ten einde raad met al mijn afgewezen e-mailtjes en telefoontjes.
Omschrijving stage:
Fotografie MBO
Zowel BIT Magazine (Doetichem) als KNHS (Ermelo) zoeken hier regelmatig mensen voor!
miky schreef:Ik stuur dier-en veehouderij, 2e jaars. Voor mijn opleiding moet ik deze zomer op buitenlandstage. Nu gaat mijn voorkeur naar Australië, is er hier misschien iemand die contacten heeft in de melkveehouderij en mij verder zou kunnen helpen?
Groetjes,