Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rubiquil schreef:Hoeveel examens hebben jullie eigenlijk geoefend? Ikke3 en een half ongeveer
Mloes schreef:@Rubiquil: ik heb een examenbundel met losse opgaven zeg maar, dus heb niet echt 1 heel examen gedaan. Maar heb wel de meeste opgaven gemaakt geloof ik dus heb wel heel wat geoefend.
! Had makkelijk 2 fout minder kunnen hebben. Had een aanhanger op de foto over het hoofd gezien op een of andere rare manier (slaapdronken wss), en nog een fout waar ik achter kwam nadat t tijdmetertje leeg was
. 5 fout had ik
.

Sorriso schreef:Ik stap zo op de fiets voor eco... Mijn theoriecertificaat is binnen! Had makkelijk 2 fout minder kunnen hebben. Had een aanhanger op de foto over het hoofd gezien op een of andere rare manier (slaapdronken wss), en nog een fout waar ik achter kwam nadat t tijdmetertje leeg was
. 5 fout had ik
.

van die aanhanger..
Was na 2 van de 3 uur klaar. Weet niet echt hoe het ging, deel ging goed, ander deel niet. Ach we zien wel... Sorriso schreef:Ik stap zo op de fiets voor eco... Mijn theoriecertificaat is binnen! Had makkelijk 2 fout minder kunnen hebben. Had een aanhanger op de foto over het hoofd gezien op een of andere rare manier (slaapdronken wss), en nog een fout waar ik achter kwam nadat t tijdmetertje leeg was
. 5 fout had ik
.

Ik wist dat echt niet. En vraag 16 kwam ik ook niet uit.