Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar de 5e druk dus!
sorla schreef:Okee, net als een examen dushaha.. kan het ook zijn dat je die tentamens precies op dezelfde dag hebt?
@ Katuwr; waar zit je aan de haarweg.. ik zit er ook namelijk![]()

. Veel info over de studie en niet te vergeten over de studievereniging natuurlijk
.
. Lorena schreef:Sodera schreef:Tof man Im!!!
Weet iemand ook hoe het zit op 1 september? Kofi Anan(schrijf je dat zo?) komt het collegejaar openen, maar zijn er wel gewoon lessen die dag? Mn pap en mam zijn nl 1 sep 25 jaar getrouwd dus als er alleen die opening is komt dat mij wel mooi uit!
Zit nu op de camping leuk genetica te leren, wat een feest
Om even hierop terug te komen... dan zijn er wel gewoon lessen. Wij (studenten) merken er helemaal niets van. Is één of andere saaie ceremonie in de aula waarvoor je uitgenodigd moet worden en waar mensen toespraken gaan houden enzo.![]()
Dus geen vrij, en wij krijgen Kofi Annan niet te zien!
@ Sananneke: leuk om je volgend jaar weer te zien, herken je naam nog van de meeloopdag!
@ de andere aankomende eerstejaars: ook leuk dat jullie hier gaan beginnen! Tot op maandag bij de studiemiddagOf eerder al bij de feestjes gheheh
haha! 
!
Of geen goede morgen 

. Volgend jaar ga ik dus denk ik wél mama staan, crew'en (lees tjoekbalfluiten op de sportdag) en bij nji sri staan is heel leuk om te doen, maar toch... Ik wil óók kindjes
. 
Maar dan moet ik eerst een HBO opleiding doen. Iemand enig idee welke vooropleidingen goed zijn? Kon het op de site niet vinden..

Doe nu al dierverzorging en vind het 3x niks