Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Badeendje schreef:Ik vind de nieuwe juist veel fijner, je krijgt veel sneller moeilijkere oefeningen in plaats van steeds de hele simpele herhalingen. Kan de mening van Germie dan ook niet beamen, ik heb nu eindelijk het gevoel dat het een stuk uitdagender is geworden. De grammaticale uitleg die je er nu bij krijgt is ook fijn, dat is veel uitgebreider geworden dan voorheen. Ik ben er wel blij mee
Heb nu een week gewoon het stomme pad gevolgd en echt, het is gewoon slecht, barslecht, je leert niets meer, het is herhalen, herhalen en herhalen. Ik wil gewoon zonder moeite EXACT zijn waar ik was en dat kan ik niet terugvinden. En om nu overal examentjes in te doen heb ik ook geen zin in.
Het gaat te traag, te veel herhalend, ik lees nooit enige uitleg, dus heb daar niets aan.
Ik wil gewoon over 500 dagen op B2 niveau zitten en daarmee dus de cursus afgerond hebben. De rest boeit me niet, maar met deze traagheid wat het nu is haal je dat g ewoon niet. En anders zou ik dat wel halen. De reviews op trustpilot e.d. zijn ook allemaal zoals ik het ervaar.
Memrise was ook te traag en te herhalend, ik kijk nog steeds nu naar andere apps, maar ik wil dan wel in kunnen stromen op het niveau wat ik heb. Iedereen leert anders, maar Duo is nu voor de traagsten der traagsten heb ik het het gevoel. Ik mis gewoon de opties om dingen maar 1 keer te doen. Je zet immers ook geen vmbo en vwo bij elkaar en dat gebeurt nu wel.
Ik kan me voorstellen dat sommigen het nu een goede cursus vinden, maar zoals ik het lees vindt het merendeel het bar en barslecht. Ik dus ook.
Badeendje schreef:Dan koop je toch een cursus? Ik vind dat je aardig veeleisend bent richting een gratis app.
[ [url=m/vkWb2h.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Mirjam schreef:Oh nu wil ik ook vriendjesdubbele xp is fijn
![]()
Ik heet Mirjam-87 (geloof ik) voor als iemand nog een plekje heeft