Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De toets die ik niet in één keer heb gehaald was behoorlijk spannend. Basic skill wiskunde noemde ze het, nou dit was echt geen basis hoor.
De eerste poging was in de introweek, dik onvoldoende haha. Tweede poging was in de oktober, en toen helaas één fout teveel. Gelukkig vorige maand wel gewoon gehaald.
Zó blij mee. Het is geen EC maar als je hem deze keer nog niet haalde, kreeg je dit jaar sowieso je propedeuse niet en dat had ik echt suuuuper poedersuiker gevonden aangezien de rest mij best makkelijk afgaat.
. Echt een enorme geruststelling als je blij bent met je uiteindelijke studiekeuze, ik vond het niet niks.
. Hij voelde zich er ook wel rot over, dus we gaan het wel herkansen. Verder wacht ik nog af op 1 verslag, maar dat wordt denk ik pas na de vakantie nagekeken. Al met al: tevreden.
. Altijd goed om nog even na te tellen dus!
Wat goed van je 9.7! Wel echt balen van die 5. Gelukkig kan je die opnieuw doen. EmmaK95 schreef:Wat goed van je Sanne!
En heel spannend Badeendje, waar ga je heen in het buitenland? En wat ga je daar precies doen?
Hier is alles prima. Aftellen qua stageperiode, ga het nog wel missen uiteindelijk! Verder ging ik gister naar de inzage van spelling waar ik een 6,3 voor had. Bleek dat de docent 5 punten te weinig had opgeteld.. komt waarschijnlijk nog een punt bovenop. Altijd goed om nog even na te tellen dus!

. Je moet denk ik bekijken of je het wil en of je het inderdaad nog kan. Ik moet alleen op mijn afstuderen een 9 halen anders is het bij ons geen cum laude, voor de rest voldoe ik aan de eisen. Ik denk dat je ook moet overwegen wat de meerwaarde is. Je P cum laude halen heeft sowieso niet echt meerwaarde (tenzij je ermee naar de uni wilt). Je hele studie CL kan interessant zijn, dat is denk ik nogal afhankelijk van hoeveel baankans je hebt. Bij mijn studie maakt het niet zo veel uit omdat het sowieso een tekortvak is, maar als je weet dat je moet knokken voor een baan dan denk ik dat het je wel een streepje voor kan geven. Er zijn daarentegen ook wel weer mensen die aangeven dat cum laude eigenlijk alleen wat voorstelt op universitair (master) niveau. Ik doe het gewoon omdat het een persoonlijk doel is geworden, maar soms vind ik het wel frustrerend, vooral bij samenwerkopdrachten.
niet dat het veel zal uitmaken op mijn banenkans (tweedejaars en heb al 3 banen aangeboden gehad) maar gewoon voor mezelf haha
theadora99 schreef:Ik wil ook voor cum laude hoorniet dat het veel zal uitmaken op mijn banenkans (tweedejaars en heb al 3 banen aangeboden gehad) maar gewoon voor mezelf haha
. Wat studeer je?
Badeendje schreef:theadora99 schreef:Ik wil ook voor cum laude hoorniet dat het veel zal uitmaken op mijn banenkans (tweedejaars en heb al 3 banen aangeboden gehad) maar gewoon voor mezelf haha
Excuus theadora, mijn opmerking was meer algemeen. Wat studeer je?
Achteraf als ik zie hoeveel frustratie het me soms heeft gezorgd weet ik niet of ik ervoor was gegaan. Ik had het in ieder geval niet aan m’n docenten verteld, maarja, dat is achteraf

. Bij het tentamen van vorige week vrijdag heb ik heel veel gegokt, toch heb ik een 7. Yeah.
Ben blij als ik het allemaal gehad heb hoor. Het is echt heel erg pittig veel nu.
). Druk bezig met het zoeken van een stage, maar loopt nog niet vlot