Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Steeph schreef:Een is een labjournaal en de ander een portfolio, niet echt 'toetsen' dus, maar we krijgen er wel voldaan/niet voldaan voor. Het labjournaal moest al voor de tentamenweek ingeleverd worden en het portfolio maandag twee weken geleden... Beide had ik ruim op tijd als op BlackBoard geknikkerd zodat ik alle tijd en stress kon bewaren voor de tentamens
Hier geen idee wat Stuvia is. Hoe werkt het precies?
SophieFT schreef:Morgen begint mijn tentamenweek en ik ben er echt bang voor.
Tentamen dat ik morgen heb is 60 vragen, waarvan 30 uit boeken zijn die ik wel heel goed ken, de andere 30 hebben te maken met recht en dat word drie keer niks ben ik bang..

. Balen als een stekker maar schouders eronder en vandaag de volgende x]. Hopelijk heb ik met deze meer geluk.
Ik refresh elke keer de pagina in de hoop dat er al nieuwe cijfers op staan, maar het duurt en het duurt...
Bommeltje_ schreef:Krijgen jullie je cijfers snel terug?
Ik heb mijn cijfer voor winterkenmerken van de planten terug.
Helaas een 5.0 ik was iets te laat begonnen met leren door alle projectstress. Ik baal enorm
.
sureido schreef:Ze hebben hier gewoon formulieren die je door een scanner moet doen bij meerkeuze en toch duurt het 2 weken. Vind ik zo gek.
sureido schreef:Ze hebben hier gewoon formulieren die je door een scanner moet doen bij meerkeuze en toch duurt het 2 weken. Vind ik zo gek.
Bommeltje_ schreef:Krijgen jullie je cijfers snel terug?
Ik heb mijn cijfer voor winterkenmerken van de planten terug.
Helaas een 5.0 ik was iets te laat begonnen met leren door alle projectstress. Ik baal enorm

SophieFT schreef:Ik heb laatst mijn samenvattingen voor alle tentamens van mijn opleiding er op gezet. Heb er €250 mee verdiend
xDarkness schreef:SophieFT schreef:Ik heb laatst mijn samenvattingen voor alle tentamens van mijn opleiding er op gezet. Heb er €250 mee verdiend
Ik zit er ook al lange tijd over te denken om al mijn samenvattingen e.d. erop te zetten, al ben ik bang dat ze er niet goed genoeg voor zijn... xD. Hoe denk jij daar over met je eigen samenvattingen?
xDarkness schreef:sureido schreef:Ze hebben hier gewoon formulieren die je door een scanner moet doen bij meerkeuze en toch duurt het 2 weken. Vind ik zo gek.
Dat is ook zo inderdaad. Toch hebben wij ook open vragen in de toets en die kosten tijd... En ach, het blijven leraren. Janken als wij een keer te laat zijn maar als wij zeggen dat ze op moeten schieten...owee... xD
Maargoed, toets ging voor mijn gevoel wel goed. Alleen dat je minimaal 300 woorden moet hebben
Op mijn klad had ik er 291, hele hand al verkrampt

SophieFT schreef:Melisssx schreef:Ik zwaai ook weer even
Ik heb deze periode even wat anders aan mijn hoofd gehad dan school, dus ik ga studievertraging oplopen
Sophie, zat jij nou in de tweede docentengroep? Dan hebben we die inspiratieweek samen namelijk
Klopt! Ah leuk, ben benieuwd wat voor groepjes er komen