JorisDy schreef:1 Maart de formulieren ingevuld, maar helaas nog niks gehoord
Het gaat ook nog steeds niet op datum van invullen. Helaas.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Liselot schreef:Ik ben ook ongeduldig hahahaha, niet goed ook dat ik hier lees dat best veel mensen het al ontvangen hebben
Alleen heb ik mijn dagtekening alOok 6 mei. Nja, kan dus 16 mei worden..... Nog een week max
Dit keer was het bericht in Mijn Overheid wel echt van de belastingdienst, en ook echt mijn definitieve aanslag. Kom maar op met dat geld!
begon zelfs te twijfelen of ik m wel goed had ingediend haha.
jooproo schreef:upendo schreef:Wij ook nog niks... 1 maart ingevuld , maar dat loont dus niet..
![]()
![]()
![]()
Dat is al heel lang bekend, dat het geen effect heeft om vroeg aangifte te doen. Ze behandelen het niet op volgorde van binnenkomst

upendo schreef:Ik had gewoon gehoopt het onderhand wel te hebben want ik krijg het al jaren rond begin mei.
) gehad. Terwijl ik het direct 1 maart instuurde. Nu heb ik het al een week binnen en een week later ingestuurd. Het zegt dus echt helemaal niks. Jolien87 schreef:Het zal hooguit toeval zijn dat degenen in dit topic die al wel hun definitieve aanslag hebben ontvangen, degenen zijn die direct op 1 maart aangifte hebben gedaan.
Opzich vind ik het geen punt hoor, wat ik nu niet heb kan ik nu ook niet uitgeven.