Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leliex schreef:Ben ik de enige die vraag 20 totaal niet duidelijk vond (scheikunde). Ik dacht dat je maar 1 stof mocht invullen bij de pijlen maar je moest er dus meerdere. Viel totaal niet uit de tekst te halen.
Joy_Mennings schreef:Leliex schreef:Ben ik de enige die vraag 20 totaal niet duidelijk vond (scheikunde). Ik dacht dat je maar 1 stof mocht invullen bij de pijlen maar je moest er dus meerdere. Viel totaal niet uit de tekst te halen.
Stond bij de opgave genoemd dat je meerdere stoffen in mocht vullen.
Ik dacht dat hij wel goed ging maar heb nagekeken en valt toch wat tegen. Tussen een 4,5 en 6,5. Dus hoop op een n-term van minimaal 1,0.
Is er trouwens iemand die scheikunde nagekeken heeft? Want volgensmij staat er een fout in het correctievoorschrift bij vraag 18.
Bentotoet schreef:Ik heb overal ook maar een antwoord ingevuld, ik dacht ook dat dat de bedoeling was.. Niet dus
Laura_Stella schreef:Scheikunde ging nogal, uh, slecht. Niks zuren en basen, niks rendement etc, werd helemaal gek van tabel 57Avond dat er echt vaak iets over reactiewarmte en energie enz ging. En die vraag over hoe je dat met tanken bij die auto moest doen
Verder ook gewoon ontzettend stomme fouten gemaakt, bijv bij aantal protonen en neutronen. Maarja, we wachten af.. Hebben nu iig. vakantie
Joy_Mennings schreef:Laura_Stella schreef:Scheikunde ging nogal, uh, slecht. Niks zuren en basen, niks rendement etc, werd helemaal gek van tabel 57Avond dat er echt vaak iets over reactiewarmte en energie enz ging. En die vraag over hoe je dat met tanken bij die auto moest doen
Verder ook gewoon ontzettend stomme fouten gemaakt, bijv bij aantal protonen en neutronen. Maarja, we wachten af.. Hebben nu iig. vakantie
Ik heb die protonen en neutronen ook foutIk heb ze net verwisseld
kwii schreef:Bentotoet schreef:Ik heb overal ook maar een antwoord ingevuld, ik dacht ook dat dat de bedoeling was.. Niet dus
Ik heb dit ook gedaan. In de vraag staat niet dat je meerdere stoffen bij één pijl mag invullen. Alleen dat sommige stoffen meerdere keren ingevuld mogen worden. Zeker een klacht waard deze vraag.
mariska_YeDo schreef:dreamheart schreef:Er staat nog een minnetje extra helemaal vooraan. Géén idee waarom?
Het is -3.935 - - ( -- word +) 2.77 Dan kom je op - 1.17 toch? Volgensmij heb ik dat ook om gevuld, de enigste rekenvraag die ik snapte
Joy_Mennings schreef:mariska_YeDo schreef:
Het is -3.935 - - ( -- word +) 2.77 Dan kom je op - 1.17 toch? Volgensmij heb ik dat ook om gevuld, de enigste rekenvraag die ik snapte
Ja zo klopt t idd wel. Alleen dan snap ik niet dat je maar 1 punt krijgt als je er meteen een + van hebt gemaakt.
Niet dat ik 'm dan goed heb