Bij mij gaat het allemaal prima, heb vrijdag m'n eerst mini-presentatie. Ik probeer nu even voor te gaan werken met bepaalde dingen, heb het erg druk met werk en oefenen met fotografie, en wil wel optijd kunnen leren voor de tentamens.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sanne_com schreef:Goed bezig!! Veel belangrijker dat jij ke goed voelt bij je opleiding dan dat iedereen om je heen blij os met je opleiding.
En ik weet hoe je je voelt. Ik bij met erg goede cijfers op VWO geslaagd en krijg zo vaak gevraagd waarom ik niet naar de Uni ga. En ik vind dat het juist laat zien dat je slim bent dat je koest voor iets wat je echt wil!!
Michelle@ leuk! Ik heb me ook net ingeschreven. We hadden vorige week keningsmakings dag en KMT eind november!
Sanne_com schreef:Nu al voor tentamens aan het leren?
Ik begin, gelukkig, pas op 7 november![]()
Gaat goed en vind he took erg leuk! Alleen Heb ik zo een zin in een weekend helemaal niets lezen Hellas worst dat hem niet![]()
Gaat/is er hier iemand nog lid worden van een studenten vereniging?
Michelle_96 schreef:Sanne_com schreef:Goed bezig!! Veel belangrijker dat jij ke goed voelt bij je opleiding dan dat iedereen om je heen blij os met je opleiding.
En ik weet hoe je je voelt. Ik bij met erg goede cijfers op VWO geslaagd en krijg zo vaak gevraagd waarom ik niet naar de Uni ga. En ik vind dat het juist laat zien dat je slim bent dat je koest voor iets wat je echt wil!!
Michelle@ leuk! Ik heb me ook net ingeschreven. We hadden vorige week keningsmakings dag en KMT eind november!
Ah leuk! Ik heb me met de introweek al ingeschreven en toen ook met 157 man de inauguratie gedaan en de week erna kennismaking. Was wel super fijn om dat met zoveel mensen te doen omdat je niet ergens alleen een ontgroening hoeft te doen haha

Haagse studente schutters korps (enorm kleine vereniging
maar enorm gezellig!) 
Zomer schreef:Leuk dat je verhuisd bent Michelle! Als je lid bent is ’t inderdaad fijn om er dichtbij te wonen haha. Bij wat voor vereniging ben je lid geworden?
Wauw, dappere keuze van je Nuray, goed dat je dat besloten hebt!
En bij wat voor vereniging zit jij Sanne?
Wil het echt graag halen allemaal. 
) Wordt hier zo moe van, dit jaar is voor het eerst dat ik echt met tegenzin naar school ga. Binnenkort de eerste tentamens
was echt makkelijker dan ik gedacht had.