Die toetsen is echt een probleem he...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gelukkig wil de staleigenaresse hem altijd wel doen, die is namelijk helemaal gek op hem
Hij komt dus elke dag al een aantal uur buiten en met een appje wordt zijn voer en stal ook nog is gedaan, ontzettende luxe dus
huckellover schreef:Ik lig er ook zeker niet wakker van maar daar door kom ik wel dichtbij het randje van net voldoende/onvoldoende en is t steeds spannend wat mijn cijfers zijn. Maar over 3 weken vakantie en dat helpt
Ik moet nog maar halve week en dan 1 week vakantie, carnavalsvakantie
spruitje12 schreef:huckellover schreef:Ik lig er ook zeker niet wakker van maar daar door kom ik wel dichtbij het randje van net voldoende/onvoldoende en is t steeds spannend wat mijn cijfers zijn. Maar over 3 weken vakantie en dat helpt
over 3 weken?Ik moet nog maar halve week en dan 1 week vakantie, carnavalsvakantie
manonfleur schreef:Welkom!
Ik heb hier al een hééle tijd niet meer gepost, maar mijn school motivatie en concentratie zijn op het moment ook erg ver te zoeken, helaas. Gelukkig haal ik nog wel goede cijfers!
Ik had nog vorige week een 8,4 voor Natuurkunde, 8,2 voor scheikunde, 8 voor Latijn, 7,8 voor Duits en een 9,1 voor wiskunde!!![]()
Ik ga trouwens ook best vaak naar mijn bijrijdpaardje, het verschilt elke week, maar meestal 3/4 (soms 5) dagen per week.
Hier heel zeker, zou helemaal gek worden van al die talen bij Alfa
huckellover schreef:Ik ben tevreden met een voldoende, blij met een 7 en verrast over een 8 of hoger (want dat gebeurt niet zo vaak) Hebben jullie al de keuze gemaakt voor de M of N kant? Bij ons noemen ze het stroom maar volgens mij verschilt dat een beetje per school

), maar gelukkig gaat het nog steeds goed. Morgen krijg ik mijn 2e rapport, met een 8,3 gemiddeld vind ik het helemaal prima 

Joysieee schreef:Jaaa, weer een beetje activiteit in dit topic![]()
Mijn motivatie is echt tot het nulpunt gedaald.. Ik moet nu eigenlijk ook leren, maar heb er echt geen zin meer in
Sinds kort heb ik een paardje erbij, dus dat zorgt ook nog voor extra drukte (wel leuke drukte trouwens), maar gelukkig gaat het nog steeds goed. Morgen krijg ik mijn 2e rapport, met een 8,3 gemiddeld vind ik het helemaal prima
Gaan jullie ook op ruiterkamp deze zomer?

Haar pony en Huckel zijn echt best friends (worden helemaal gek als ze elkaar zien
) dus ook leuk voor hen!