Nee maar ik ga wel wat meeloopdagen in verschillende richtingen doen, over 1,5 week met een vriendin meelopen bij haar studie, eens zien of het me überhaupt een beeeetje wat lijkt.Maar het is wel echt klote jaa
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nee maar ik ga wel wat meeloopdagen in verschillende richtingen doen, over 1,5 week met een vriendin meelopen bij haar studie, eens zien of het me überhaupt een beeeetje wat lijkt.

) waar ik nog graag bij wil kijken. Imke1998 schreef:Welkom Dieuwertje![]()
Ik heb zo mijn gesprek met m'n begeleider, maar kan daarna ook weer direct naar huis gaan. Mijn moeder heeft me dit weekend aangestoken, dus ik voel me echt als een zak aardappelen.
Noor: Wij hebben 2 decanen. Ik kom er niet vaak, maar je kunt er gewoon binnenlopen of een afspraak maken. Ik ga deze week ook eens even langs. In de 3e had ik een gesprek over pakketkeuze en ik denk dat ik daar toch goed mee geholpen ben.
Ik weet zelf nog niet wat ik wil gaan studeren, daarom moet ik ook langs de decaan. Ik heb op dit moment 17 opleidingen (oeps) waar ik nog graag bij wil kijken.
Ik kan nog nieteens 1 opleiding bedenken waar ik wil kijken
Imke1998 schreef:Welkom Dieuwertje![]()
Ik heb zo mijn gesprek met m'n begeleider, maar kan daarna ook weer direct naar huis gaan. Mijn moeder heeft me dit weekend aangestoken, dus ik voel me echt als een zak aardappelen.
Noor: Wij hebben 2 decanen. Ik kom er niet vaak, maar je kunt er gewoon binnenlopen of een afspraak maken. Ik ga deze week ook eens even langs. In de 3e had ik een gesprek over pakketkeuze en ik denk dat ik daar toch goed mee geholpen ben.
Ik weet zelf nog niet wat ik wil gaan studeren, daarom moet ik ook langs de decaan. Ik heb op dit moment 17 opleidingen (oeps) waar ik nog graag bij wil kijken.

EskeGirl schreef:dogs_horses schreef:Mag ik me hier nog melden?![]()
Ik ben Dieuwertje, 16 jaar (bijna 17) en ik heb een NG profiel met natuurkunde.
Vorig jaar heb ik het nét gehaald, ondanks dat ik heel erg mijn best doe.. Wordt het hele jaar duimen vrees ik, maar ik geloof er nog wel in dat ik het kan halen!
Welkom!
Ik weet nog niet wat ik wil. Via school een goede test gedaan, komt gewoon ook niet uit wat ik zoek. Ik weet het gewoon echt niet...
Hbo heeft voorkeur, uni kan ook. Heb misschien een leuke studie in Utrecht gezien (sociale geografie en planonologie). Maar ik zie het niet zitten om op mezelf te gaan in een studentenhuis. Bovendien is het enorm duur.
Ik vind ak en geschiedenis leuk. Economie zou ook nog kunnen. Ik heb E&kM. Fysiotherapie lijkt me ook leuk, maar ik heb geen bio. Voeding vind ik ook interessant. Zucht

is er een chat of zo?