Wel kwam hij terug op mijn afstudeerplan wat hij 6 weken geleden al goedgekeurd heeft
Die twijfel heb ik samen met de opdrachtgever weg kunnen nemen.
Dat ik wel contact op moet nemen met enkele docenten voor advies. Nou die docenten heb ik juist de vorige periode al heel veel gesproken over dit onderwerp.......
En omdat ik maar 4,5 uur per week tijd had op mijn werk, of het dan niet handig was om te verlengen? De overige 15u doe ik thuis, zoals ik de afgelopen 2 jaar ook al deed. Oh ja.... dan zal het wel goed zijn..

Ik had om 8.30 uur een interview dat uiteindelijk niet doorging... Ik had met die man afgesproken op Skype maar hij was niet online (sterker nog, hij heeft me ook nog niet geaccepteerd geloof ik) en ik heb hem toen maar gebeld. Toen ik mijn naam zei wist hij het meteen en heeft hij 1000x sorry gezegd, hij lag ziek op bed
Dus we doen het nu een andere keer.
.
Ik ben inmiddels gestopt met stage, netjes alles afgerond daar en ik ben nog bezig met mijn thesis en vakken. Ik heb me inmiddels ook ingeschreven voor een andere master dus daar ga ik mee beginnen in september 2015. De afgelopen week kon ik mezelf er echt niet toe brengen om te werken aan m'n thesis, maar vandaag ben ik weer bezig geweest en komende vrijdag heb ik weer eens college.
Gelukkig heb je dan niet al je werk voor niets gedaan, maar alsnog heel jammer natuurlijk als je zoveel opeens niet meer kan gebruiken.
Ik haal wel alles uit het netwerk van het bedrijf dus ik noem dan de bedrijfsnaam en dan hebben mensen
Dat scheelt misschien ook, dat ze dan welwillender zijn ofzo...
Ik snap zijn keuze wel, maar ik ga hem wel missen.
Daarnaast krijg ik onwijs kromme zinnen als ik op deze manier ga schrijven.
Zou ik idd ook niet zo gauw gebruiken..
Hoe dan ook, kan ik wel een lijntje voor je uitleggen naar wat (ex-)klasgenootjes van me?
Volgende week hoop ik mijn enquete af te hebben dus zal ik je even PB'en!