NikkiEnJij schreef:Dankuwel orkaan Bertha voor dit geweldige weer..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ook is het niet echt mijn smaak. Wat had jij voor handtas in gedachten?
Gezellig toch, zo komen we het schooljaar iig wel door
NikkiEnJij schreef:Pacific schreef:Je gaat een tas passen? Is dat gebruikelijk? ;p
Zelf nog nooit gedaan, maar het is wel handig toch? Kijken of ie lekker hangt en de vakjes vanbinnen bekijken![]()
Ook is het handig op te kijken wat hij maximaal kan dragen, vóór je hem koopt
.
Moet wel zeggen dat het echt verschrikkelijk zit als schoudertas met mijn hoeveelheid boeken erin
. Ik heb een goed voornemen, ik ga dit jaar mijn kluisje gebruiken ;p. Ik moet alleen nog wel een handig systeem bedenken.
Maar tis toch wel handig ja.
Ik heb maarliefst één boek gekaft en wat etiketten geplakt. Verder ga ik denk ik gewoon wat tekenen, muziek luisteren, bokken...
Ik had de andere eerder al gekaft en wilde nu de rest doen maar het kaftpapier was op na één boek.

nu naar m'n opa, dan door naar tante, dan weer naar huis. Eten, kamer opruimen, tas bestellen en dan weer foto's xd
. Wel leuk dat we harder dan het andere VWO topic gaan, er komt vast nog wel een deel 2 dit schooljaar
... En bah, tis echt koud ja. Dag zomer, was leuk je gezien hebben. Tot volgend jaar. Hopelijk. Maar aan de ene kant heb ik ook weer echt zin in de winter, geen idee waarom maar ik ben gewoon een wintermens
.
. Die staat dus tussen mijn 101 doelen! Ik heb ze nu allemaal, maar begin 1 september pas. Dan kan ik nog wat veranderen
.