Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wat hen je gedaan?

VeraPopeye schreef:Haha ben je de rotonde nog niet uitgevlogen dan?
m'n instructrice vond het gaaf om een mercedes sportwagen te kopen, maar dat ding is zo fel! Ik weet zeker dat ik met afrijden helemaal zenuwachtig word, 1 tikje met me voet op het gaspedaal en ik zit tegen de 80km
Als je er aan gewend bent vast heel fijn. Ben je niet bang om hem kapot te rijden? Haha
Siggislief schreef:Rij NIET te hard tijdens je examens, heb het 2 x mee gemaakt en daar knappen ze echt op af die Examinators.
Ik reed ook al als een persoon die langer dan een aantal jaar zijn/haar rijbewijs had!
En dat moest der uit geschopt worden, en dat is de laatste les ook gebeurt een dag voor mn examen.
. Ik heb pas 2x 2-uurles gehad, maar alle tips die ik hier lees komen wel super van pas! Overigens las ik op eerdere pagina's best vaak dat mensen onaardige instructeurs hadden, waarom ga je dan niet naar een andere rijschool?
.
Ben vandaag met invoegen bijna tegen een vrachtwagen aangereden
rij nooit snelweg met m'n auto, dus viel even tegen toen ik hard op wilde trekken
Lukte gewoon niet, dus kon vol remmen om me alsnog ergens tussen te proppen
Het begint steeds meer gewoon te worden dus het gaat echt vooruit. 1x in een situatie op de snelweg, er voegde een auto vlak voor me in en daarvoor gebeurde blijkbaar wat en ze gingen vol op de rem van 120 km naar 40 ofzo
En heel snel. Dus mijn moeder raakte een beetje in paniek: remmen, remmen!! Maarja zat ook een auto achter me dus kon niet vol op de rem gaan
En rechts reed een auto dus kon geen kant op. Was blij dat ik zelf rustig bleef en het is goed gegaan gelukkig.
Gefeliciteerd diegene die haar rijbewijs gehaald heeft!