Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:ik overweeg het over een andere boeg te gaan gooien.
ben nu nog steeds zoekende na een half jaar (PDB diploma, half jaar stage ervaring),
maar kom er niet tussen vanwege te weinig ervaring.
ik denk erover om een andere opleiding te gaan volgen, iets waar veel werk in is.
een opleiding waarbij je meteen ook een betaalde baan hebt.
ik zoek iets in noord holland, omgeving alkmaar-hoorn.
heeft iemand suggesties?
ik weet dat er in de zorg veel mensen gevraagd worden, maar waar kan ik zo'n opleiding volgen en wat voor functies zijn daarin mogelijk? het zwaardere werk is voor mij waarschijnlijk niet mogelijk.
mijn voorkeur gaat ook nog steeds uit naar iets administratiefs...
inge81 schreef:Cindyrella schreef:Jullie nog goede tips voor me?? 11 jaar een vaste baan, na mijn stage daar blijven hangen, dus van solliciteren heb ik nog veel kaas gegeten. Wat zijn do’s en dont’s voor in de brief of cv? Welke sites zijn goed en nuttig? Waar vacatures vinden e.d? Natuurlijk ken ik de grote zoals jobbird, nationale vacaturebank, monsterboard e.d. maar misschien weten jullie ‘ervaringsdeskundigen’ meer?
Puur toevallig klikte ik verkeerde topic aan, maar zag je bericht.
Gezien je huidige baan
http://www.bouwvacatures.nl
als je eventueel een goed detacheringsbureau wilt (bouwkundig / civiel) geef even een PB. Heb zelf 2 jaar geleden me opeens op de markt moeten storten en had werkelijk waar binnen 5 dagen een nieuwe vaste aanstellingdankzij een headhunter bij een detacheerder.