holly schreef:Spannend zo'n thuisparty. Kleed je het ook wat aan met sinterklaas spulletjes zoals zwarte pietjes, pepernoten enz?
Ik vind het altijd moeilijk om iets over iemand anders zijn site te zeggen. Ik bedoel, ik voel me al wat onzeker of mijn eigen site uberhaupt wel mooi, fijn en compleet gevonden wordt, wie ben ik dan om een ander te vertellen hoe het moet.
Maar als ik dan toch iets zou moeten zeggen dan kies ik denk ik voor, meer vrolijkheid en zakelijker.
Inderdaad met pepernoten, wat geurkaarsjes etc. Een gezellig sfeertje creeren. Lekker een etagere met bonbons en sndere hapjes, kopje koffie of thee erbij.
Ik snap je gevoel om iets over de site van een ander te zeggen. Vind ik ook moeilijk. Maar jullie kijken er wel anders tegen aan dan ik. En je helpt elkaar er toch mee. Dus bedankt voor je opmerking. En beterschap. Vervelend he, die algemene malaise die vaak niet goed doorzet zodat je echt ziek wordt maar ook niet snel over is.
Micelle, ik wil wel mee denken hoor. Maar verwacht niet heel veel van me. Ben niet super creatief.
Fijn dat iedereen het lekker druk heeft. Goed om te horen.
Er zijn vanavond 12 mensen geweest. Allemaal hebben ze voor een leuk bedrag gekocht, dus het was een fijne en gezellige avond.