Cer schreef:Maar nu we het er toch over hebben, wie heeft er nog een sollicitatie of iets spannends deze week?
Ik dus.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Idd sim, jammer is dat he?
Op mijn posts word ook weinig gereageerd en lees daarom eigenlijk alleen maar mee en meld weinig.
Moet wel zeggen dat Mri wel heel behulpzaam is
Cer schreef:Nou, vertel!!(het staat nu boven aan een pagina, dus kan niet missen
)
Nanno_123 schreef:Ik had vorige week gereageert op een baan als "creatief agrarisch medewerker" omdat mij dat simpelweg 10 keer leuker lijkt dan achter de kassa! Je moest er wel ervaring voor hebben in de kwerkerij of bloemenzaak.. Mijn vader is boomkweker dus ik dacht dat kan niet missen.. Nee hoor, ik zou te weinig ervaring hebben?? Ik zei, ik ben opgegroeit op een boomkwekerij, hoeveel ervaring zoekt u? Nee te weinig ervaring, fijne dag nog doeiii.. ???
dan toch maar bij appiehein een formulier ingeleverd:(
Nanno_123 schreef:dat was er helaas niet bij.
het ging via een uitzendbureau en ik moest mijn gegevens invullen en een cv bijvoegen!
Marcella schreef:Een van de reden waarom ik dus niet meer reageer behalve op bepaalde personen.
Mri schreef:Nanno_123 schreef:dat was er helaas niet bij.
het ging via een uitzendbureau en ik moest mijn gegevens invullen en een cv bijvoegen!
Ik zou zeggen, maak volgende keer 1 bestand van je motivatiebrief en CV. Dan kan je je motivatie met je CV meesturen.
Daarbij heb je vaak al een kennismakings gesprek gehad bij het UZB. Zij zullen dan ook de motivatie met het bedrijf bespreken.