Ik kreeg van de week ook de vraag: "Wat doen je ouders?" en "welk boek heb je als laatste gelezen?" daar moet ik ook even hard over nadenken ...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Beste X,
Wilt u onze site bekijken? (link)
Heeft u interesse in een kennismakings gesprek om eens te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen?
Ik denk dan aan uw ervaring met callcentre's.
U zou dan kunnen bellen in opvolging van reeds verzonden aquisitie brieven.
Vast salaris en daar aan gekoppeld een belonings structuur.
(naam)
patpen schreef:Evenstar: als jij het ook een goed gesprek vond en daar graag zou willen werken omdat die functie jou goed past, kun je ze altijd een mailtje sturen om te bedanken voor het fijne gesprek en dat je hoopt op een positieve uitkomst. Beetje attent zijn, misschien dat ze dat wel op prijs stellen! Nooit geschoten is altijd mis tenslotte. Ik zou er alleen niet inzetten dat jij graag die functie wilt, denk dat dat wel "desperate" overkomt. Kleedt het een beetje leuk aan, bedank degene met wie je het gesprek hebt gehad en als afsluiting dus dat je graag een positieve uitkomst tegemoet ziet. Er staan vast wel ergens op internet voorbeelden van zulke brieven...
joyce2 schreef:Ik zou dat zelf niet zo snel doen, maar is misschien ook mijn eigen onzekerheid. Je weet niet of het goed of slecht valt bij zo'n bedrijf. Maar als jij denkt dat ze het kunnen waarderen, dan kan je het doen. Je moet je er zelf goed bij voelen!