Getver Dani, wat vervelend! Beterschap in ieder geval 
Batje, klaar om in te leveren?

_lautje_, inmiddels al iets gehoord van de examencommissie? vandaag was je deadline toch?
Hier even een behoorlijke motivatie-deuk
laptop doet het inmiddels weer fatsoenlijk, dus was vanmorgen fijn bezig, zat er lekker in etc. Nu sprak ik vanmiddag een medestudente die, zo bleek nu, haar scriptie bij dezelfde begeleider schrijft. Het is zo dat de scriptie 'officieel' 7500-10.000 woorden mag zijn, maar juist deze begeleider heeft aangegeven graag meer woorden te zien. Ik ben een erg beknopte schrijver, pik graag de essentie eruit, dus dat is voor mij een struikelblok. Nu blijkt dus dat deze medestudente nu al zo'n 10.000 (!!!) woorden meer heeft dan dat ik heb. Hoe ik het ook wend of keer, aan zo'n aantal ga ik nooit komen, al is het alleen al omdat ik het niet wil. Maar feit is wel dat dat het vergelijkingsmateriaal voor mijn scriptie gaat worden, en daar baal ik even ontzettend van, temeer omdat ik weet dat haar werk ook kwalitatief goed is
Goed. Even een kopje thee en dan stoppen met mopperen. Fijn dat ik hier m'n frustraties even kan uiten, al zal het sommigen misschien wat vreemd in de oren klinken