van wat ik zo kon zien had ze er 3... althans, er lagen 2 CV's van anderen daar op tafel.
VeerenAshley
Geplaatst: 27-03-12 13:32
We zullen voor je duimen, Mri!
Hier ook iets positiever nieuws dan gebruikelijk: ik mag ook ergens op gesprek komen. 't Is wel geen sollicitatiegesprek, maar hopelijk leidt het uiteindelijk toch naar een baan.
Mar_Nimbus
Geplaatst: 27-03-12 13:44
hier net weer een afwijzing binnen voor een vacature waar ik echt veel zin in had
mag ik me als werkzoekende hier ook komen melden? Ben al 4 maanden op zoek en nog altijd niets gevonden. Had iets, had het er prima naar mn zin maar heb er maar een week gewerkt en ben vorige week in mn inwerkperiode weer weggestuurd. Zoek nu iets, maakt niet uit wat, voor minimaal 30 uur ergens in Zuid-Limburg (omgeving Heerlen, Sittard, Geleen, Hoensbroek, Brunssum enz..)
Jans, als dat nog steeds SportC. is (zal de naam maar even afkorten) -wij gaan naar dezelfde sportschool toch?- hoorde ik een paar weken terug dat ze nog iemand zochten.
Anoniem
Geplaatst: 27-03-12 17:22
Is inderdaad nog die sportschool ik ga straks maar eens informeren
Is wel heel anders dan vormgeving
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 27-03-12 17:36
Mar_Nimbus schreef:
hier net weer een afwijzing binnen voor een vacature waar ik echt veel zin in had
Ik denk dat ik ga kijken of ik in de horeca wat zwart werk kan vinden (is vrij normaal in de horeca) omdat ik anders echt geen baan kan vinden voor 2 maanden...
Silvia
Geplaatst: 27-03-12 21:40
Mar_Nimbus schreef:
Had ik twee weken geleden ook. Totdat ik een kennis sprak die net bij hetzelfde bedrijf was begonnen in een andere functie. Oh zei ze, dat bedrijf is niets voor jou. Jij had niet met de cheffin overweg gekund... Was ik toch weer opgelucht!