Lekker lang gereden, ik kan echt nooit goed stoppen als hij zo lekker ontspannen loopt

Maar toen begon het te regenen, dus moest ik wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar dan moeten we natuurlijk alweer stoppen
Is gewoon 1 uur les xD Dan baal k altijd

xD
Hij kwam vorige week zeggen dat ie er last van had, dus wij er echt op letten, maar soms dan schiet de slaapkamerdeur open en die zit naast de buitendeur, dus als je dat niet weet en je doet de buitendeur open dan knalt ie er perongeluk tegenaan..
Ben echt helemaal perplex.. Wat een K*Tpool

Heb gister nog een keer de mail verstuurd, hopen dat ze dit keer wel reageren! Weet niet of het normaal is als je ook nog erachteraan belt naar een Buitenland-stage?? Barbabientje schreef:Noujaa zeg..
Onze buurman heeft een klacht tegen ons ingediend.. Schijnt dat wij met deuren slaanHij kwam vorige week zeggen dat ie er last van had, dus wij er echt op letten, maar soms dan schiet de slaapkamerdeur open en die zit naast de buitendeur, dus als je dat niet weet en je doet de buitendeur open dan knalt ie er perongeluk tegenaan..
Dus nu hebben we een klacht tegen ons staanBen echt helemaal perplex.. Wat een K*Tpool
Het klinkt volgens mij een beetje vaag maar snap je?

Of die ook zown instelling hebben xD 

Moeten alleen wel buiten opzadelen, de paarden staan zelf ook dag en nacht buiten. Dus hoop echt dat het dan wel droog is
Als het hard regent kunnen we wel een binnenstal opzoeken maar die zijn er niet zoveel
ze hebben maar een paar binnenstallen.
gelukkig kon k em nog tegenhouden! Als t een groot paard was geweest was dat wat lastiger geweest

ik heb nogsteeds van mn project het cijfer niet terug van vorige periode
zo zonde! Werd als slaafje gebruikt zonder begeleiding (of iedere x een ander als begeleider), moest alles meteen tot op de puntjes goed doen....