Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JENNx schreef:Bonaire schreef:Zo, ik meld me ook weer even.. Vrijdag verhuizing part 2 naar Groningen! Kleine zusje gaat mee, dan spullen neerzetten en Ikea voor kast en bureau en dan zaterdag ergens weer terug naar t haagje.. Zie wel een beetje op tegen t rijden.. Blijft toch wel een takke end van Den Haag naar Groningen..
Wat zijn jullie kamers allemaal mooi en groot! Mijne is wel wat kleiner, en (nog) niet zo mooi.. Moet eigenlijk nog wel wat klussen (deuren schuren en verfen, glasvezel en verfen..) Maar heb daar nu gewoon geen tijd voor! (en de expertise niet voor, haha). Maar, misschien komt t later nog.. Even schop onder mn kont nodig
Leuk! Waar in Groningen (wijk?) woon je straks? Ik woon ook in Groningen per ... 14/15 augustus ongeveer. Eerst op het huis van m'n ouders passen hier en het weekend voor keiweek komen ze thuis en dan gaan we alles verhuizen.Ik heb al een bed geregeld via Marktplaats, die uitschuifbare Hemnes. En ik ga nog naar de Ikea voor een tafel en een kast en stoelen.
Yipee schreef:Ik werk nu ook nog tot 21 augustus. Daarna loopt mijn contract af, en wordt niet verlengd omdat ik dan een contract voor onbepaalde tijd krijg. En die geven ze meestal niet, ik heb er ook niet naar gevraagd hoor. De eerste maanden doe ik het zonder baan. Als ik een beetje alles door heb, en weet hoeveel tijd ik aan van alles kwijt ben, dan neem ik wellicht weer een baantje. Heb het geld wel nodig.