VWO eindexamen 2010 II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna

Re: VWO eindexamen 2010 II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 20:53

Lastige toetsen zijn niet de leukste nee :\
Pfft bedankt, ik ga maar weer leren :wave:

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:21

Chrisje92 schreef:
RicardoOpa schreef:
Bewijzen? Ik geloof niet dat ik dat heb gehad.
Of is dat ook wiskunde B?

Trouwens, zijn hier ook eco mensen die Modellen al hebben behandeld? Dat vind ik namelijk écht ontzettend leuk!

:=

Vind je dat echt leuk?? Ik heb het ook nu.. supermoeilijk ik heb echt een achterlijke leraar die het zelf niet snapt..

Jij ook al? Hier ook een economie/M&O-leraar met zoveel kwaliteiten! Not. :roll:

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 22:32

Ilsiie schreef:
Nienke, lekkere koeeeekjes!! :9
En leuk dat je op gesprek mag komen, zal voor je duimen! Waar werk je eigenlijk?

Ik werk bij de Blokker, haha. Werk is niet super, maar heb echt geweldige collega's die ook vriendinnen geworden zijn, en heb het helemaal naar mn zin. Werk op vrijdagavond en zaterdag, ben ook net terug. :j

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:44

Gezellig :D
Ik werk voorlopig nog nergens :=
Nouja, ik pas heel veel op en met mijn school erbij vind ik dat voorlopig genoeg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:31

Ik heb dinsdag toets over Modellen. Ha, ik ben bij hoofdstuk 1, vraag 1. Géén idee waar de lesbrief over gaat. :+

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 10:22

Goedemorgen allemaal!
Als ik jullie zo hoor, ben ik blij dat ik geen eco heb. :P
Vakantiebestemming staat eindelijk vast, morgen boeken. :) Gaan 8 of 10 dagen naar Blanes. :)

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 11:11

Nueve schreef:
Ik heb dinsdag toets over Modellen. Ha, ik ben bij hoofdstuk 1, vraag 1. Géén idee waar de lesbrief over gaat. :+

Heb jij ook die lesbrieven van LWEO, of niet?

Goedemorgen iedereeen!
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een idioot slechte toetsweek wordt.

Straks rijden in m'n paps auto; die loopt mij te pushen om zoveel mogelijk ervaring op te doen. No problem :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 11:16

RicardoOpa schreef:
Nueve schreef:

Heb jij ook die lesbrieven van LWEO, of niet?

Goedemorgen iedereeen!
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een idioot slechte toetsweek wordt.

Straks rijden in m'n paps auto; die loopt mij te pushen om zoveel mogelijk ervaring op te doen. No problem :Y)

Yesss. Ben ik dan heel erg de banketstaaf, als ik zo achter loop? :+

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 11:52

HOI! Ik meld me ook maar weer even in dit topic!
Vorige topic ben ik even van de partij geweest maar wegens drukte (goh, wie kent dat niet in 6 gymnasium) maar even een stapje terug gezet op bokt.

Komende week schoolexamenweek, dus dat wordt weer genieten!
Mn schoolexamen gaat trouwens ook over Modellen (en overheid). En we hebben ook die lesbrieven van LWEO, maar die behandelen wij eigenlijk nooit. Leraar heeft zn eigen vraagstukken gemaakt die hij altijd gebruikt, die lesbrieven slaan altijd zo erg nergens op vind ik. Dus tess, komt helemaal goed als je een beetje achterloopt. En modellen is niet zo super moeilijk, meer een beetje formules in je GR zetten O:)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:06

Flowerpull schreef:
(goh, wie kent dat niet in 6 gymnasium)

Of in 6 atheneum. ;)

Maar welkom terug!
Leerse jullie allemaal voor je testweken!

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:08

Hi, Flowerpull! Dat van die formules in je GR lijkt me inderdaad een goed plan.
Succes met je toetsweek!

Nueve; Njaaa. Ik ben geen goede maatstaf; maar ik denk als je een beetje goed bent in eco dat jehet dan wel snel doorhebt. :)

Ik dus niet :')

Nou, mensen. Ik ga me maar bannen voor 6 uur.
Lijkt me een goed plan.
Eerst even knallen voor maatschappijwetenschappen (heerlijk 18 pagina's samenvatting stampen) en vervolgens eco.

Daggg :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:11

Ja eco is nooit een probleem dus ga er wel vanuit dat het goed komt an sich..
Maar iedereen is al wekenlang in stress voor eco, want "het is zoooo moeilijk en zooooo veel" en ik heb geen idee wat de stof is. _O-

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:15

Haha handig Tess inderdaad :))
Ik heb dat meestal ook hoor. Alleen is onze leraar echt heel fijn (die van eco dan), en hebik de afgelopen 2 weken gewoon bijlessen gevolgd, waar hij alles vanaf de basis heeft herhaald. Dus dat zit op zich wel goed denk ik/hoop ik :j

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:23

:wave:

Mag ik hier ook mee kletsen? :) Ik doe ook dit jaar examen.. Ik vind het best spannend, raar idee dat dit het allerlaatste jaar is en dat je daarna moet gaan studeren..
Ik heb als profiel E&M. :)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:39

Welkom =)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:52

Ja echt raar idee! Loop al 6 jaar rond op mijn schooltje, nog steeds prima naar mijn zin en het is zo vertrouwd en alles..
Zie er ook heel erg naar uit hoor om te gaan studeren en alles, daar niet van. Maar het is toch een raar idee, om weg te moeten..

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:02

Ja het zijn gewoon hele grote veranderingen.. Aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant zal het wel wennen worden. :) En daarbij weet ik ook nog niet wat ik wil gaan studeren, dus ik zie er wel een beetje tegen op. :P

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:05

Welkom! :) Ik zie er ook heel erg naar uit om te studeren, heb het hier op school wel een beetje gehad..

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:06

En ik heb nog een vraag.. Misschien zullen jullie het er al over hebben gehad, dan sorry. :)

Welke boeken hebben jullie gelezen voor Nederlands?

Ik heb nu dit:
1. Sonny Boy - Annejet van der Zijl
2. Twee vrouwen - Harry Mulisch
3. Mariken - / (met de klas gelezen)
4. Klucht van de molenaar - G.A. Bredero (met de klas gelezen)
5. Een schitterend gebrek - Arthur Japin
6. Het duister dat ons scheidt - R. Dorrestein
7. Het verrotte leven van Floortje Bloem - Yvonne Keuls
8. Knielen op een bed Violen - Jan Siebelink
9. ...
10. ...
11. ...
12. ...

Ik moet dus zowiezo nog 4 boeken lezen, en dan zijn er nog wat boeken die ik nu wel heb gelezen maar ik eigenlijk niet leuk/goed genoeg vind.. Zoals Mariken en klucht van de molenaar, stomme boeken. :+ Eerst maar eens die 4 boeken lezen, en dan kijken welke ik nog kan vervangen door andere boeken. :)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:08

Haha, k heb er niet zo'n problemen mee om van mn school af te gaan :D Toen ik er voor het eerst kwam kijken was het echt een super gezellige school en de eerste paar jaren waren ook toppie. Mijn school is nog een relatief jonge school en 2/3 jaar terug is dat denk ik mis gegaan. Mn school werd gewoon te groot en de leuke sfeer was ook weg aan het vallen. We hebben nu 4 locaties en 3 ervan zitten stampvol omdat er gewoon te veel leerlingen zijn. Wij, de bovenbouw VWO'ers zijn in een oud, lek en tochtend gebouw gezet waardoor ik mn school nu helemaal zat ben. Echt jammer... :n

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:10

Ah das minder, echt jammer ja!
Ik heb t wel prima naar zin nog op mn school. :)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:14

Wij zaten eerst met havo/vwo en vmbo-t in een groot gebouw, met een gedeelte voor de bovenbouw en het andere gedeelte voor de onderbouw. Nu zijn we verhuisd en zit de bovenbouw in een ander gebouw dan de onderbouw. Maar omdat we nu ook met vmbo samenzitten verzinnen echt somme regels, niks mag meer :\ Als we naar buiten lopen mogen we pas buiten onze muts opzetten, mogen niet meer naar c1000 in pauzes, en zo nog meer stomme regels. Buurt heeft ook veel meer overlast gekregen. *zucht*

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:24

Wij zaten eerst met heel vwo en havo in 1 gebouw, wat ook wel erg druk was... Nu zijn wij in het oude vmbo gebouw gedumpt, waar niemand blij mee is. Er wordt wel een nieuw vwo gebouw gebouwd, maar die is denk ik pas over 2 jaar ofzo klaar :P

Lottiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:18

Welkom Robin !

Wij hebben 1 schoolgebouw, met daar in alle 1e tot en met 6e klassen, van LWOO tot het gymnasium..

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:40

Welkom Robin :)