Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jij ook?
donderdag t/m woensdag is mijn tentamenweek en ook die is héérlijk gepland, donderdag wiskunde & nederlands, vrijdag gechiedenis & maatschappijwetenschappen en dan maandag vrij, dinsdag frans en woensdag kunst algemeen. Oftewel nu keihard blokken en na het weekend rustig aan haha!
Of ben ik nu gewoon heel dom bezig?
een soort aanvulling waar je ook CE in doet. xFioon schreef:zooo pff... kon je dat engeltje niet ook evne naar mij sturen, had scheikunde SE vandaag... was een ramp
wel goed dat je het alsnog goed had!
wij hebben dat ook altijd... 50 minuten practicum en 50 minuten om het verslag +berekeningen te maken...
4e neerslagreacties, 5e titratie, dit jaar vast ook wel weer...

hopen maar dat het niet té veel punten zijn 
ik heb er begin januari een, in maart een... en dan in mei CE.. En dat is het
(oftewel: met Kerst leren, jeeej
)
Leuk lijkt me dat. Ik vind het jammer dat mijn school nogal beperkt is in extra vakken.. Op een school waar een vriendin van mij zit kan je spaans doen en filosofie. Filosofie lijkt mij echt een heel leuk vak 

De eerste 3 jaar heb je dan meer dan de helft van alle lessen in het engels en doe je ook extra examens voor engels
Ik heb nu alleen nog gym en engels (duh
) in het engels 
xFioon schreef:Nueve schreef:Onze toetsen zijn vaak voor rond de 2/3e oud-examenopgaven.. Wel fijn, kan je zien of je het niveau al beheerst.
bij ons worden eco en bio compleet uit oude examenopgaven gemaakt. maar wis, sk en nat wat ik zo moeilijk vind niet...

haha

is al weer zo lang geleden allemaal...
echt de hele uitwerkingen..
RicardoOpa schreef:Dus tweetalig is alleen eerste 3 jaar?
Ooohh.. Misschien had ik het dan ook wel willen hebben. :|

nog dikker boek dan me gewone boek haha, a4 formaat... super handig!