Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Omg! Heb binnenkort een gesprek![]()
![]()
![]()
Dus ben heeeeel blij.
Maar hoe bereid je je voor op een sollicitatie gesprek? Diploma's mee? Wat moet je wel zeggen en wat niet? Welke vragen neem je mee etc?
Ir1ne schreef:[naam] schreef:Omg! Heb binnenkort een gesprek![]()
![]()
![]()
Dus ben heeeeel blij.
Maar hoe bereid je je voor op een sollicitatie gesprek? Diploma's mee? Wat moet je wel zeggen en wat niet? Welke vragen neem je mee etc?
gefeliciteerd
Ik neem geen diplomas mee, tenzij er specifiek om wordt gevraagd. Als ze me aannemen kunnen ze mn diplomas krijgen... ik neem de vacature mee en mijn eigen CV... Welke vragen hangt af van de vacature.. maar je kunt een aantal basisvragen stellen, moet je maar eens op internet kijken... staan wel een aantal op! het hangt zo af van het gsprek wat je wel en niet kunt zeggen..
xConnie schreef:Mijn gesprek vandaag ging helaas niet zo goed, ben ook niet door naar de volgende ronde. De reden was dat ik een te groot risico voor ze ben, omdat ik niet zo goed ben in wis- en natuurkunde. Wel begrijpelijk, als ze een medisch beeldvormer en bestralingsdeskundige zoeken.
Anoniem schreef:xConnie schreef:Mijn gesprek vandaag ging helaas niet zo goed, ben ook niet door naar de volgende ronde. De reden was dat ik een te groot risico voor ze ben, omdat ik niet zo goed ben in wis- en natuurkunde. Wel begrijpelijk, als ze een medisch beeldvormer en bestralingsdeskundige zoeken.
Oei dat is balen... Wel ergens anders nog gesolliciteerd? Voor zelfde functie?
Wat voor vragen kreeg je op het gesprek? Heb binnenkort namelijk ook gesprek voor mbrt. Vraag me af of ik echt feitjes weer even moet instuderen over wiskunde/natuurkunde?