Ik heb net een vacature gevonden die me echt op het lijf geschreven is. Ik heb een jaar voor een advocaat gewerkt en mijn droom is altijd geweest om daar in door te gaan. Ik heb die kans helaas niet meer gekregen. Tot nu! Het is ook nog een wajong vacature, mooier kan haast niet.
Máár..... Het is een behoorlijk end weg. Reistijd met auto is ongeveer 1 uur 15 min en met OV 1 uur en 45 minuten.
Voor veel mensen is reistijd geen probleem alleen put het mij vaak zo uit dat ik al door de helft van mijn energie ben als ik op werk ben en dan moet ik nog terug. Zowel auto als OV hebben hun voor en na delen. Ik zou ervoor kunnen kiezen om het minimum aan werk uren te nemen om zo het reizen te compenseren. Maar ik ben zó bang dat ik het niet vol zou houden.
Maar het is wel écht mijn droom functie... Ik heb mijn coach gemaild hoe hij erin staat.
Wat is wijsheid?

Lima, ik vind het een verstandig besluit. Het is gewoon misbruik maken van, van de zotte! Ik ga voor je duimen dat er zich een nieuwe kans voor aanbied!
Spannende tijd Ailill! Ik duim in ieder geval voor je!
Wat vervelend Les dat het zó tegen valt

Ikke, woooooeeei

Lastig hoor X Nathaliee maar wel mooi dat je je cv kunt doorgeven. Ik hoop dat er een plekje voor je vrij komt. Wel stoer dat je zo het heft in eigen hand neemt!
Oef dat komt wel even binnen he Snorlex