Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doezel2 schreef:De rijsintructeur. Zei me. Van. Als dat moet. moet iedereen door sturen. ( hij heeft een slechtziende aan het rijden. Iemand met 1 arm. ). Mar we zullen zien. Even uitdokteren:). Wat moet noet natuurlijk gebeuren
Polly schreef:doezel2 schreef:De rijsintructeur. Zei me. Van. Als dat moet. moet iedereen door sturen. ( hij heeft een slechtziende aan het rijden. Iemand met 1 arm. ). Mar we zullen zien. Even uitdokteren:). Wat moet noet natuurlijk gebeuren
Deze discussie is met jou al een paar keer voorbij gekomen, steeds krijg je hetzelfde advies en steeds zoek je net zolang tot je iemand vind die wat anders zegt. Als je die rijtest al had gedaan had je je rijbewijs al kunnen hebben.
Doe waar je je goed bij voelt maar dan ook niet komen als ze je examen afbreken omdat ze twijfelen aan je medische verklaring of als je later iets krijgt en je verzekering keert niet uit omdat je niet eerlijk bent geweest.
En geloof me, dat gebeurd vaker als je denkt.
Succes.
Anoniem schreef:Ik ben net gezakt voor praktijk...
Maar ik mag dan nu ook weer terug naar het ziekenhuis, gister al de halve nacht op de spoedafdeling gezeten dus had al niet hele veel vertrouwen meer in m'n examen met maar 4 uur slaap en veel pijn(geen pijnstillers wat die mocht je weer niet mee rijden)
Maar ik baal wel natuurlijk
Anoniem schreef:Ik ben net gezakt voor praktijk...
Maar ik mag dan nu ook weer terug naar het ziekenhuis, gister al de halve nacht op de spoedafdeling gezeten dus had al niet hele veel vertrouwen meer in m'n examen met maar 4 uur slaap en veel pijn(geen pijnstillers wat die mocht je weer niet mee rijden)
Maar ik baal wel natuurlijk
Eloya schreef:Balen dreamersterkte
Hopelijk heb je snel minder pijn want klinkt niet fijn! Volgende praktijk ga je vast halen!
@doezel ik zou het er niet op gokken. Maar je moet het zelf weten. Ik ben het alleen volledig met polly eens
doezel2 schreef:Polly schreef:
Deze discussie is met jou al een paar keer voorbij gekomen, steeds krijg je hetzelfde advies en steeds zoek je net zolang tot je iemand vind die wat anders zegt. Als je die rijtest al had gedaan had je je rijbewijs al kunnen hebben.
Doe waar je je goed bij voelt maar dan ook niet komen als ze je examen afbreken omdat ze twijfelen aan je medische verklaring of als je later iets krijgt en je verzekering keert niet uit omdat je niet eerlijk bent geweest.
Succes.
Klopt maar deze man heeft er meer verstand van( heeft zich er in verdiept. Enzo). En heeft jaaaren ervaring
doezel2 schreef:Polly schreef:
Succes.
Klopt maar deze man heeft er meer verstand van( heeft zich er in verdiept. Enzo). En heeft jaaaren ervaring
Emmaa_ schreef:Dreamer wat klote zegHopen dat je snel weer op kan!
Ik had echt een slechte les vandaag. Donderdag voor de tweede keer afrijden maar maakte echt schoonheidsfoutjes. 2 keer met de koppeling in door de bocht gegaan enzo.. had m'n kop er echt niet bij, m'n tante is gisteravond overleden dus kostte me echt even moeite om te focussen. Hebben nu wel afgesproken dat we donderdag 2.5 uur rijden voor m'n examen, hopen dat de scherpe randjes van de zenuwen er dan een beetje af zijn.
doezel2 schreef:Tja. Jij i 11 jaar. Hij meer