Ik ga even aan de slag voor een leuke orginele CV! Welk ontwerp programma kan ik het makkelijkst gebruiken? en hebben jullie een foto? Gelukkig ben ik wel creatief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astaloca schreef:Oh wat fijn winged!
Ik ga even aan de slag voor een leuke orginele CV! Welk ontwerp programma kan ik het makkelijkst gebruiken? en hebben jullie een foto? Gelukkig ben ik wel creatief
Corelli schreef:Als hoger opgeleid bent dan je leidinggevende, dan zijn ze daar over het algemeen niet blij mee. Of ze zijn bang dat je snel weer weg bent omdat je een baan vindt op hoger niveau
PPPeet schreef:Ik heb de vacature er nog even bij gepakt en er staat duidelijk in dat ze een HBO-er zoeken met minimaal 3 jaar relevantie commerciële werkervaring...![]()
Ik was er gisteren wel goed ziek van en is het weer schouders eronder en vacatures zoeken.
Succes allemaal!
Winged schreef:Vreemde reden.
Overigens vind ik het onzin om als 'maatje meer' geen foto te plaatsen. Dunne mensen krijgen heus ook vooroordelen naar hun hoofd gesmeten. Dat terzijde.
trysteffy schreef:Gister met me moeder over gehad over die opmaat en rentree.
Ze gaat woensdag mee want we begrijpen er alle bij niks van we gaan dan morgen naar die gesprek en daarna gelijk naar het UWV toe zit er naast. Want die gene waar ik bij het UWV een gesprek had had niks gezegt over opmaat alleen over rentree..