En inderdaad, ontzettend veel Aziaten ja!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Dapnik schreef:Ik ben ook op de spoga beurs geweest en heb er een paar dagen Keulen aan vast geplakt.
Hilda79 schreef:Zoveel mensen zoveel wensen en ze trouwen bijna allemaal op de vrijdag.
Zorg dat jij de regie hebt en houdt eigenlijk over de gehele dag.
Heb laatst een bruiloft van een beginnende collega overgenomen die na klachten niet meer durfde. Degene had totaal geen regie en dus was er eigenlijk voor bepaalde dingen die het stel graag wilde amper tot geen tijd.
Poses en composities bedenk ik ter plekke dit omdat je weerafhankelijk bent en dat niet voor te bereiden valt.
. En zo ging het inderdaad ook met onze fotograaf. We hadden ook een weddingplanner met assistent en een goed draaiboek. Maar tijdens de fotosessie was het toch echt de fotograaf die de leiding had. Vooraf hebben we ook 2x met hem gesproken. Niet alleen over wat voor foto's wij zelf wilden, maar ook over hobby's van bijvoorbeeld onze ouders. Op deze manier krijgt hij een beetje een beeld van karakters en komen er vanzelf leuke ideeën op. 

Maar toen las ik verder en dacht ik "Wauw! Dat zou wat voor mij kunnen zijn!". Mijn schouders zijn namelijk echt een groot minpunt, ik train ze dagelijks om een beter houding te krijgen, maar toch blijft het lastig om ze echt goed naar achteren te houden.