Ik had vorige week vrijdag een gesprek bij een recruitmentbureau en afgelopen donderdag dan een gesprek bij de opdrachtgever en hoorde meteen 's middags dat ik ben aangenomen
21 maart begin ik met de training:) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
https://www.scapino.nl/vacatures
(yes, in totaal 4 weken thuis gezeten
) 

Tijdelijk of niet, je bent weer even aan de slag!
Voordeel is natuurlijk dat je na die 4 maanden weer vervangend werk hebt maar €1000 bruto minder is wel écht een flinke kluif. Kan je hier niet echt in adviseren 
Mooie hieraan is dat ik niet mijn wajong hoef te noemen of verklaren en me alleen maar goed hoef te presenteren. Dat haalt al behoorlijk wat druk van de ketel!
Het is zo fijn om af en toe je verhaal te kunnen doen!

. Dodelijk saai, en moet meer doen voor minder loon. Werkte vroeger gewoon 9-7 ma-vrij, nu shiften, 2/3 weekends en feestdagen. Loon van dit ligt lager dan de vorige, geen shiftpremies en niet extra betaald op zondag of feestdag. Niet echt blij mee
. Als ik de kosten van mijn auto eraftrek heb ik 100€ meer dan mijn dop (werkloosheidsuitkering voor België). Shiften heb ik het lichamelijk ook moeilijk mee door een ziekte.