Nu even niet meer, ik heb tot 2 uur de pieken gehad ( ondersteun meerdere locaties in de nacht, dus een beetje een vliegende kip ) nu op de 3e locatie en daar is het even rustig. Tijd voor een kopje thee dus!
Ik ben nog 30 min op deze locatie en dan door naar de laatste, als er niemand tussendoor meer belt. Morgen nog 1 nachtje dan ben ik weer een paar dagen vrij.
Ik heb ook een vrij rustige dienst.. net even een rondje langs de andere locaties gedaan, maar ook daar was het rustig.. soms heb je van die dagen, of nachten..
Soms kom je handen te kort en soms heb je ze over.
Lynn2014
Geplaatst: 28-05-19 04:24
Charizard schreef:
Oh lekker hoor ik heb woensdag of morgen hoe je het ziet gewoon weer een vroege dienst. Zit ik 6 uur in de auto. Zzz.
Heb je maar 1 nachtje? ( heb niet terug gelezen sorry ) maar als je er maar 1 hebt dan mag dat ja... Ik draai gelukkig alleen maar nachtdiensten, dus ik heb er nu 3, dan ben ik er 5 vrij, 2 en dan weer 5 vrij en dan weer 7 nachten 9 vrij etc
Nee eigenlijk niet, als je overdag werkt dan lijkt mij dat hetzelfde.... ik ben meer thuis overdag dan mijn man. Hij werkt van 08:30 tot 17:30, ik ga er om 07:30 in en kom er om 14:30 uit om de kleine te halen.
Ik voordat ik een dochter had ook, maar nu niet meer. Moet ook zeggen dat ik het niet nodig heb, en ik op woensdag en vrijdag altijd wat langer mag slapen ivm oppas.
Ai!!! Dat is minder! Hier weer heerlijk geslapen alleen had mijn wekker verkeerd staan. Dus ik werd om 12.45 wakker ipv 14.30.... gelukkig gewoon weer in slaap gevallen haha!!
Nou ik hoop het ook, maar ben er bang voor..... maar goed het is nu zo voorbij. Dat scheelt altijd wel met drukke nachten! Al moet ik zeggen dat ze in rustige nachten ook zo voorbij zijn, ik vermaak mezelf altijd goed. Nu weer even rust momentje.
Ik ook weer de eerste van de 3.. nog een uurtje en dan naar huis gelukkig vind de eerste altijd even lastig ivm in het ritme komen
Lynn2014
Geplaatst: 29-05-19 06:12
Nou ze zijn nog steeds niet uitgepiest. Nog even allemaal snel voordat de ochtenddienst komt, want dan kan het lang duren... ( ochtend staan ze met 12 man in totaal, wij nu met 1,5 op alles haha! ) maar goed, in de ochtend zijn ze wel langer bezig uiteraard. Nou het laatste half uur nog even doorpezen en dan naar huis! Tot de volgende keer weer!