Succes allemaal!
Jullie komen er wel, ik ben er zeker van! Ik ben ondertussen al bijna een half jaar mn eigen baas en het valt zoooo goed mee!
Ik heb trouwens een vraagje. Ik heb laatst een bijkomende cursus coaching afgerond, nu werd door mijn trainer geopperd om eens een dryrun te doen van de martermind trainingen. Dit zijn 7 a 10 weken die je in groep doorloopt, via SKYPE (dat is de catch, normaal doen we dat live
). Deze sessies zijn GRATIS, het enige wat je nodig hebt, is het werkboek (dat hoor je wel aan te kopen, 20 euro) en 1x per week 1.5 uurtje van je tijd. Voor de rest zijn er 100% zeker geen extra kosten voor de trainingen. Bedrijven betalen wel voor "losse modules", dus kwalitatief zijn ze zeker!
Zou er iemand van jullie hier zin in hebben? Even ter info:
Citaat:
Je herkent het gevoel misschien: je leven loopt maar niet zoals je dat wilt, je job biedt geen uitdagingen meer, je hebt amper tijd voor jezelf, je wil meer geld aantrekken, terug leren genieten van het leven! Je wilt je leven omgooien, maar hoe begin je daar in hemelsnaam aan? Om een nieuwe wending aan je leven te geven, is anders denken onontbeerlijk. Maar hoe doe je dat nu net? Anders en positief denken?
Mochten jullie interesse hebben, graag een pbtje of hier een bericht. De praktische planning zou ik graag op de "vraag" van de groep afstemmen.