Anders ging ik met alle liefde vrijwilligerswerk doen!Ik ben ook blij met alle positieve feedback
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anders ging ik met alle liefde vrijwilligerswerk doen!

). Deze sessies zijn GRATIS, het enige wat je nodig hebt, is het werkboek (dat hoor je wel aan te kopen, 20 euro) en 1x per week 1.5 uurtje van je tijd. Voor de rest zijn er 100% zeker geen extra kosten voor de trainingen. Bedrijven betalen wel voor "losse modules", dus kwalitatief zijn ze zeker!Citaat:Je herkent het gevoel misschien: je leven loopt maar niet zoals je dat wilt, je job biedt geen uitdagingen meer, je hebt amper tijd voor jezelf, je wil meer geld aantrekken, terug leren genieten van het leven! Je wilt je leven omgooien, maar hoe begin je daar in hemelsnaam aan? Om een nieuwe wending aan je leven te geven, is anders denken onontbeerlijk. Maar hoe doe je dat nu net? Anders en positief denken?
. Na 3 jaar promotie-onderzoek sinds vorige week werkzaam bij een bedrijf in Lelystad. 
!
mijn vorige 2 baantjes waren helemaal niks.. een baantje heb ik 2 mnd gehad, moest een uur reizen en na een uurtje schoonmaken (ik was magazijnhulp maargoed, ik mocht lekker schoonmaken) mocht ik weer naar huis. was dus niet praktisch. werk nu in een restaurant . half jaar gewerkt ongeveer, in het begin was het nog leuk, en de avond diensten vind ik ook helemaal niet erg maar het was gewoon niks en het. gaat ook niks worden voor mij helaas. nu door naar het volgende baantje en dan gaan we zien hoe dat loopt.