Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Aan de andere kant.... Klant van mij had gekozen voor een prijsstunter... 3x gezakt... Overgestapt naar waar ik nu les, paar lessen, examen in de sneeuw, en direct geslaagd...
Polly schreef:Waarom hier steeds geroepen word dat het in de randstad nou eenmaal duurder is....?
Genoemde prijzen is nou eenmaal wat het kost, rijscholen die voor minder rijden halen het geld wel op een andere manier bv hoge examen tarieven of vaker examen doen
.
Polly schreef:Waarom hier steeds geroepen word dat het in de randstad nou eenmaal duurder is....?
Genoemde prijzen is nou eenmaal wat het kost, rijscholen die voor minder rijden halen het geld wel op een andere manier bv hoge examen tarieven of vaker examen doen
.
LadyMadonna schreef:Ik moest vandaag stoppen voor een verhoogd kruispunt omdat er iemand van rechts kwam.. alleen stond ik met m'n voorwielen op de drempel.. en achter me stond er 1 met z'n neus in m'n kont...
Weg rijden ging niet helemaal vlot (te voorzichtig) waardoor ik steeds een stukje terug zakte... mijn instr laat me dan (bewust) ff ploeteren voor hij gaat helpen, maar ik was als de dood dat ik tegen die andere auto aan kwam... en tja.... dan blokkeer ik he....
Ik weet echt wel hoe ik weg moet rijden en heb ook al een paar x een hellingproef gedaan, maar dan wordt ik zó nerveus dat ik het gewoon niet meer weet...