Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Pfff, ik begrijp niets meer van UWV/Werk.nl
Ga ik keurig vandaag mij inkomstenopgave doen... Moet dat over januari. In januari werkte ik nog gewoon.. Ik ben pas per 1 februari werkloos. (tenzij je 30 en 31 januari meetelt, maar dat is een weekend)
Ik krijg nergens februari te zien![]()
Ben ik te laat geweest met januari? Of hoe zit het nu?
Ik zal het geld de eerste weken niet missen ofzo, maar ben nu wel nieuwsgierig. En hoop des te meer dat ik straks weer aan het werk kan. Wat een gezeik zeg.
its_daantjee schreef:is besproken met mijn oudersvoor zover ik weet heb ik geen contract en ik krijg alleen betaald als ik ook werk. dus opzich als ik per direct stop heeft het voor mij geen gevolgen.. behalve dat ik ander werk moet zoeken.
Janine1990 schreef:its_daantjee schreef:is besproken met mijn oudersvoor zover ik weet heb ik geen contract en ik krijg alleen betaald als ik ook werk. dus opzich als ik per direct stop heeft het voor mij geen gevolgen.. behalve dat ik ander werk moet zoeken.
Dan werk je dus zwart...
Want een oproepcontract mag niet meer.
Janine1990 schreef:0 uren contract bestaat sinds vorig jaar juli niet meer... Mag niet worden gegeven.
Ik weet niet hoe het zit met lopende contracten.
Je bent in zo'n geval niet verplicht er nog langer te werken, de werkgever moet alleen een boete betalen aan jou.
Lieke schreef:Ikke, hoe ging het gesprek?
Janine, goed om te horen dan het bevalt!
Itsdaantje, fijn dat het nu is uitgesproken, kun je je goed op de toekomst concentreren.
Mijn gesprek van donderdag was prettig, ben ook uitgenodigd voor een volgend gesprek, dus het gaat de goede kant op.