Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Succes vandaag!!
bowena_84 schreef:Ik waardeer de reactie's écht enorm! Maar het maakt het inderdaad niet makkelijkerIk kan me compleet vinden in wat Lente zegt, vooral omdat ik al eerder met de doelgroep gewerkt heb en je idd met je minste nette kloffie aan het werk gaat want er gebeuren nog wel eens ongelukjes op vele gebieden. Ik kan me helaas ook niet meer herinneren wat ik toentertijd aan had op gesprek.
Maar ik kan me ook goed aansluiten bij de rest, je doet op een eerste gesprek natuurlijk een beetje extra je best. Voor mij voelt de blazer ook niet te formeel. Ik heb gelukkig nog tot dinsdag om te stoeien met mijn outfit!
Ik ga in ieder geval kijken voor een ander/donkerder shirt!
Ik vind de tips echt heel fijn en het compliment op mijn figuur kwam ook wel even binnenBedankt daarvoor!
Het ironische is dat ik de dag ná het sollicitatie gesprek een workshop kleur en styling heb waarbij je kleur en kledingadvies krijgt
Verder wil ik Rawr feliciteren, wat tof! Ik kan me je twijfel heel goed voorstellen. Tips heb ik niet voor je want ik ben een ramp in knopen door hakken en onderhandelenIk persoonlijk zou voor de veilige optie 1 kiezen.
Lieke, heel veel succes vandaag op gesprek!
Vervelend Yvonne dat je nu werkeloos bentIk hoop dat je heel snel weer iets nieuws bent. Als ik het zo zie ben je flexibel binnen je werkveld dat is natuurlijk positief!
MonaLieske schreef:Voor het werk misschien wel, maar het lijkt mij heel normaal om voor een sollicitatiegesprek extra je best te doen. Ik zou de eerste outfit ook echt niet formeel noemen, wel netjes en verzorgd. Ik sluit me dan ook aan bij Rawr: de blazer met een shirt dat wat mooier valt, lijkt mij een goede outfit.