Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Ik heb gister op een grote parkeerplaats een stukje in onze eigen auto gereden. Of althans... Poging tot....
Wat een drama! Tig x af laten slaan, hortend en stotend van z'n plek komen... Werkelijk hopeloos
LadyMadonna schreef:Ik heb gister op een grote parkeerplaats een stukje in onze eigen auto gereden. Of althans... Poging tot....
Wat een drama! Tig x af laten slaan, hortend en stotend van z'n plek komen... Werkelijk hopeloos
NoorW schreef:Ik kom even binnenvallen. Ik ben namelijk nogal in de stress vanwege autorijles. Ik heb nu denk ik zo'n 35 tot 40 uur gereden, en mijn rijexamen staat nu al een tijdje gepland op 3 mei. Dat is vlak voordat ik anderhalve maand weg ga, dus ik kan geen herkansing doen daarvoor mocht ik niet in 1 keer slagen. Ik heb ook nog een TTT op 25 april, dus dat is iig fijn. Maar nu heb ik het idee dat ik het gewoon niet ga halen. Allebei de examens staan ook echt om 8:00 's ochtends gepland... dus echt middenin drukke spits. Ik kan op zich prima rijden, maar af en toe wordt ik onzeker in bepaalde situaties en dan ga ik twijfelen en doe iets doms, ook gun ik mezelf soms niet genoeg tijd om rustig iets te doen omdat ik altijd bang ben dat ik het andere verkeer tot last ben. Ik heb tot mijn rijexamen in elk geval nog 1 keer per week les en ik ga proberen nog elke week een tweede les erbij te plannen, maar dat is bijna niet te doen met hoeveel ik momenteel werk en mijn bijrijdpaarden. Ik weet ook niet echt wat ik hier nou mee wil bereiken, maar het moest even van mijn hart. Het is nu nog precies 1 maand weg, maar ik stress me dus nu al helemaal dood