Netam89 schreef:Goed nieuws stamper, gefeliciteerd!
Thanks. Helaas alleen nog geem duidelijkheid.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:xNathaliee schreef:Janine, zie jouw berichtje op mijn post. Het heeft wel te maken met incasso maar het is eerste lijns debiteurenbeheer dus voer voornamelijk gesprekken met mensen met een kleine hypotheek achterstand. Vind dit nog wel leuker dan het harde incasso
Oh dat klinkt zeker leuk zeg! Mooi meedenken met klanten. Is net even een stapje verder lijkt me, en staat leuker op je CV(vind ik dan)
Al een beetje kunnen voorbereiden?
Janine1990 schreef:Pffff.... echt onbegrijpelijk...
Die nieuwe wet werk en zekerheid heeft het volgens mij niet beter gemaakt voor de werkende man.
Janine1990 schreef:Een transitievergoeding à la, dat daarom mensen kortere dienstverbanden krijgen met in totaal niet meer dan 24 maanden. Prima...
Maar kom op zeg, onder een half jaar contract gaan zitten, dat vind ik echt heel erg zielig.
bowena_84 schreef:Ik wilde even snel een ego post doen, kom later op de anderen terug!
Afgelopen zaterdag na lang nadenken en twijfelen gesolliciteerd op een vacature als Locatie Assistente bij een dagbesteding met cliënten met een EMB (ernstig meervoudige beperking).
De rede voor mijn twijfel is omdat ik in het verleden verschillende pogingen gedaan heb om mijn opleiding spw/mmz niveau 3 af te ronden en dit tevergeefs niet gelukt is. Ik heb toen besloten de zorg te laten voor wat het is, maar het is altijd blijven knagen want het is wel echt waar mijn hart ligt. Ik heb een jaar werkervaring opgedaan tijdens een BBL traject met cliënten met een EMB en het is het mooiste wat ik ooit gedaan heb.
Toen ik de vacature zag voelde het gelijk goed. Ik heb een mooie brief geschreven maar niets verwacht want ik heb geen afgeronde opleiding en nauwelijks ervaring. Maar blijkbaar is er toch iets dat ze aanspreekt want ik mag 8 maart aanstaande op gesprek![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt zó blij!
xNathaliee schreef:Ik ga mijn gesprek van vanmiddag maar afzeggen.. Vannacht is de griep weer doorgebroken zit elk halfuur op de plee dus lijkt me niet verstandig het huis uit te gaahoop dat het kan worden verzet en anders jammer..
Rawr schreef:Nog bedankt voor alle PB's over het opnemen van vakantie-uren voor het einde van het contract, ik ben er met mijn werkgever over uit en heb besloten om alles uit te laten betalen. Het zou wel lekker zijn om alvast even vrij te zijn maar stel dat het niet lukt om tijdig nieuw werk te vinden dan heb ik nog vrije tijd zat voor de boeg en heb ik meer aan het geld, zelfs als een groot deel naar de belastingdienst gaat.
Vandaag wel 2 sollicitatiegesprekken, heb er zin aan.
Amandavd schreef:Kijk je wel eens op libema.nl ?