Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michelle_96 schreef:Ik heb tijdens mijn rijles in het donker een ingreep gehad op de snelweg omdat ik totaal in paniek raakte en helemaal verstijfde, mijn instructeur heeft toen ook het stuur overgenomen.. Nu vind ik alles leuk, vind rijden helemaal geweldig en snelweg geniet ik echt van.. Donker is nog steeds moeilijk voor mij en kost ook heel veel energie, dus probeer ook zoveel mogelijk s'avonds te rijden om het toch te leren
Janine1990 schreef:Michelle_96 schreef:Ik heb tijdens mijn rijles in het donker een ingreep gehad op de snelweg omdat ik totaal in paniek raakte en helemaal verstijfde, mijn instructeur heeft toen ook het stuur overgenomen.. Nu vind ik alles leuk, vind rijden helemaal geweldig en snelweg geniet ik echt van.. Donker is nog steeds moeilijk voor mij en kost ook heel veel energie, dus probeer ook zoveel mogelijk s'avonds te rijden om het toch te leren
Wat vind je lastig in het donker? Of waar heb je last van?
Michelle_96 schreef:Oh zie dat ik er niet bij heb staan dat ik inmiddels mijn rijbewijs heb haha.
Maar ik kan niet goed inschatten hoever en waar auto's rijden in het donker, vooral op de snelweg. Heb ik juni mijn rijbewijs een jaar en zie nu dat het heeel langzaam aan steeds was beter gaat
LiannePuthzy schreef:Nustice schreef:Ik moest vaak parkeren bij de Mc Donalds. En elke keer riep ik weer enthousiast: Mc Drive!
Daar trapte mijn instructeur niet in helaas haha. Kon het altijd proberen.
Le krijgt nog steeds een hamburger van medenk dat dat niet meer gaat gebeuren en dat ie t al vergete is
Janine1990 schreef:Michelle_96 schreef:Oh zie dat ik er niet bij heb staan dat ik inmiddels mijn rijbewijs heb haha.
Maar ik kan niet goed inschatten hoever en waar auto's rijden in het donker, vooral op de snelweg. Heb ik juni mijn rijbewijs een jaar en zie nu dat het heeel langzaam aan steeds was beter gaat
Had ik wel begrepen hoor, haha.
Maar ik heb ook moeite met het donker. Afgelopen november om een compleet andere reden een bril gekregen (geen sterkte, alleen een lichte cilinder en een filter tegen blauw licht van de pc), opticien zei meteen dat het ook een fijne bril was voor 's nachts/avonds in de auto.
Durfde het de eerste dagen niet aan. Toch maar eens geprobeerd toen ik gewend was... Wat een wereld van verschil zeg! Ik rij een stuk zekerder.
Fennadev schreef:Ik heb de snelweg nooit eng gevonden. Maar dat komt vast omdat we tijdens mijn eerste les onverwachts de snelweg opgestuurd werden. Ik heb 120 gereden toen
Ik heb nu al geen zin in 10 april. Dan mag ik weer een poging wagen.
LiannePuthzy schreef:Fennadev schreef:Ik heb de snelweg nooit eng gevonden. Maar dat komt vast omdat we tijdens mijn eerste les onverwachts de snelweg opgestuurd werden. Ik heb 120 gereden toen
Ik heb nu al geen zin in 10 april. Dan mag ik weer een poging wagen.
Komt vast goed![]()
Trouwens laten jullie instructeurs jullie ook wel eens plaatjes zien op hun mobiel wat verder niets te maken heeft met autorijden?
Was trouwens wel echt hilarisch