Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:kimberly1995 schreef:Haha, neu. Waarom zou je dan nog moeite voor hen doen, haha. xd
Goh, ik was echt van plan toch te gaan….![]()
NOT!!!! Ze stikken er maar in
vuurneon schreef:Wanneer stap je eigenlijk naar de leidinggevende toe als je lichamelijke klachten hebt? Heb nu echt erg veel pijn aan mijn arm, door overbelasting op het werk (jaja, teken dat ik werk). Verstandig om eerst naar de huisarts te gaan en dan de leidinggevende te benaderen? ik heb in al die jaren nog nooit iets echt gehad daar. Dus geen idee wat gangbaar is...
kimberly1995 schreef:Misschien gewoon melden dat je last hebt van je arm en dat je hiervoor naar de dokter gaat. Of je verder nog dingen moet melden en dat soort zaken?
Kinke schreef:ik ga niet meer om 6 uur opstaan voor ze. Die paar uurtjes komen ze ook prima zonder mij door denk ik. Bovendien heb ik het vermoeden dat de rest al op de hoogte was, dus die hebben de hele ochtend mooi weer gespeeld.
Kinke schreef:helemaal niets Ruitje, ik snap het ook wel. Maar er wordt daar sowieso veel achter je rug om gel.ld, dus ben er klaar mee. Had nog een mailtje gestuurd naar leidinggevende, hij vond het logisch dat ik niet nog 2 dagen kom werken.