Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
2Morrow schreef:Welke cursussen staan goed op je cv?
Aangezien ik niet de juiste opleiding heb in het werk wat ik zoek en ook niet het geld en tijd heb om een volledige opleiding te volgen.
Zo kwam ik de Ecdl (erkend Europees computervaardigheid) tegen. Zou zoiets een goede aanvulling zijn op je cv of zonde van mij tijd en geld?
Kinke schreef:ehmm…hoe zal ik het diplomatiek omschrijven….
Ze gaan op die afdeling nogal op een bijzondere manier met hun personeel om (ik zag het ook niet aankomen, net voordat ik naar huis zou gaan). Voor het eerst dat ik met m'n bijna 25 jaar werkervaring ergens in m'n proeftijd eruit ben geknikkerd
Kriel schreef:Heeft dat zin? Bedrijf geeft aan niet blij met je te zijn, waarom zou je dat in je proeftijd willen aankaarten...
Dan is het vertrouwen toch al wederzijds weg?
kimberly1995 schreef:Kriel schreef:Heeft dat zin? Bedrijf geeft aan niet blij met je te zijn, waarom zou je dat in je proeftijd willen aankaarten...
Dan is het vertrouwen toch al wederzijds weg?
Nou, als ze mij om een flutreden buiten willen werken, zou ik er wel tegen in gaan. Niet zo zeer omdat ik er wil blijven werken, maar om in te laten zien dat je het eigenlijk niet op die manier kunt doen.
Kriel schreef:kimberly1995 schreef:
Nou, als ze mij om een flutreden buiten willen werken, zou ik er wel tegen in gaan. Niet zo zeer omdat ik er wil blijven werken, maar om in te laten zien dat je het eigenlijk niet op die manier kunt doen.
Ze kunnen doen wat ze willen, een proeftijd heet niet voor niets een proeftijd.
Dus ik ben benieuwd wat je dan denkt te bereiken
Kinke schreef:Ik snap je wel kimberly. Echter, ik weet in dit geval zeker dat het ze aan hun derrière zal oxideren wat ik er van vind en ze laten inzien dat ze het eigenlijk zo niet kunnen doen gaat echt niet gebeuren.
Kriel schreef:je doel is: 'in te laten zien dat ze het zo niet kunnen doen'
Maar dat kunnen ze wel dus ik begrijp je niet helemaal geloof ik