Ik zou graag ergens een week op dressuurstage gaan met mijn eigen paard. Kennen jullie manege's, privéstalling of ruiters waar ik bij op stage kan gaan? in België
Ik zoek nog steeds een stage in omgeving van tilburg voor dierverzorging niveau 2.
SPOED.
landvrouw
Geplaatst: 25-04-14 12:03
Dit jaar wil Dierenpark MeerZoo ook een Dreamnight at the Zoo organiseren. We willen er een spectaculaire avond van maken voor deze kinderen zodat ze zich even niet ziek hoeven te voelen! Ben jij enthousiast, creatief en heb je een hart voor deze kinderen? Lees dan snel verder voor de opdracht. Meerzoo: Dierenpark Meerzoo is de plek in de noord-oost polder waar mensen kunnen genieten van verschillende diersoorten. Zo kun je een kijkje nemen bij de ara's, stinkdieren, eekhoorns en verschillende soorten vogels. Ook is er een reptielen hoek met verschillende soorten slangen en varanen.
Dreamnigth at the zoo: Het doel van de "dreamnight at the zoo" is om één avond per jaar, bij voorkeur op de 1e vrijdag van juni (en op het zuidelijk halfrond bij voorkeur op de 1e vrijdag van december), van 18:00 tot + 22:00 uur de poorten van de dierenparken gratis te openen voor chronisch zieke en gehandicapte kinderen en hun familieleden.
Het project: Je gaat met twee stagiaires aan de slag om deze dag te organiseren. Hierbij krijgen jullie begeleiding van 2 mensen binnen het bedrijf. Alle ideeën zijn welkom en worden zeer gewaardeerd. Gesprekken met instanties hoef je nooit alleen te doen, een van de begeleiders gaat sowieso mee! Bij het organiseren moet je denken aan de volgende dingen: • Eventuele gastsprekers zoeken • Kinderactiviteiten bedenken • Programma • Vrijwilligers regelen • Begroting • Sponsoren zoeken/ subsidies regelen • Aanvragen vergunning gemeente • Draaiboek maken • Uitnodiging gasten (scholen, zorginstanties)
Wij zoeken iemand die: • Zelfstandig is • Enthousiast • Creatief • Ruimdenkend • Een hart voor kinderen met een chronische ziekte heeft
Wat je leert: • Werken in een projectgericht team • Communicatieve vaardigheden • Organisatorische vaardigheden • En natuurlijk nog veel meer!!
Facility Management stage September t/m januari (5maanden) Full-time, 5 dagen per week, 32-40 uur Liefst een internationaal bedrijf in Nederland Ik zit in Den Haag op school. Ik zoek in Rotterdam/Den Haag. Ben bereid wel te reizen, mits het te doen is met het OV.
(Zag een leuke vac. voorbij komen, maar dat was 2,5 uur enkele reis met OV, dat dus niet)
Bij paardenmagazine 'Hoefslag' is ook weer plek voor een stagiaire
Dobby91
Geplaatst: 11-06-14 14:14
Ik ben op zoek naar een stage voor de master psychologie en geestelijke gezondheid, volwassenen en ouderen. Vanaf idealiter september 2014, minimaal 3 dagen in de week en minimaal 9 maanden. Verder is het gewenst dat de basisaantekening psychodiagnostiek behaald kan worden.
Stage gezocht: kantoorachtig baan in de secundaire of tertiaire paardensector. Liefst in de buurt van Venray en omgeving. Ben bereid 1 uur ervoor te rijden, ben bezit in auto en rijbewijs. Officiele stageperiode loopt van september tot februari.
Janneke_95
Geplaatst: 14-06-14 00:12
Hoi hoi!
Voor mijn opleiding (HBO: LVO Engels) moet ik 10 weken in een Engelstalig land wonen/werken. Ik ben dus (vrij wanhopig) zoekende naar een gastgezin. Land maakt me helemaal niets uit, als Engels maar de voertaal is (al gaat voorkeur uit naar UK, ivm werk etc.) Iemand die een adresje/idee voor mij heeft? Ik ben bereid van alles te doen, voorkeur gaat uit naar iets met dieren. Iemand die iets wett, idee heeft o.i.d, zou heel fijn zijn!
Hoi! Ik ben opzoek naar een 2e jaars stage voor de studie SPH, iemand enig idee? Utrecht en omgeving. Groetjes
paulinevld
Geplaatst: 14-06-14 19:48
een enthousiaste 2e jaarleerling zoekt stageplek!!
Ik doe de opleiding Manager en dier in de omgeving van Eindhoven en ik zoek voor na de zomer vakantie een stage van 10 weken. Heeft u een leerzame stageplek voor mij? Stuur me dan snel een pb
Het buitenland is ook mogelijk!
Ook als je leuke ervaringen hebt van bedrijven wil ik dat heel graag weten!
plovesb
Geplaatst: 15-06-14 21:18
Cayenne schreef:
Bij paardenmagazine 'Hoefslag' is ook weer plek voor een stagiaire
Waar zit het hoofdkantoor van de Hoefslag?
Fritsfrats
Geplaatst: 23-06-14 22:30
Wie weet heeft hier iemand een leuk stagebedrijf voor mij!
Voor mijn opleiding Bedrijfskunde & Agribusiness aan de Hoge Agrarische School in Den Bosch ben ik op zoek naar een oriëntatiestage op een primair agrarisch bedrijf (een boerenbedrijf).
Hierbij moet ik mee werken in het bedrijf, maar daarnaast ook economische, logistieke en marketing opdrachten uitvoeren voor mijn stageverslag.
Een eis is wel dat het 50 km vanaf mijn woonplaats moet zijn! Vanaf postcode 4872!
Deze stage moet ik vanaf begin september lopen tot ongeveer eind oktober. Ik moet 8 weken stage lopen.
Ik ben zoekende naar een stage voor zo'n 4 tot 6 weken met focus op natuurbeheer, natuur en recreatie of iets met "wilde" dieren of deze dingen gecombineerd met educatie voor mijn laatste jaar van ecologie&wildlife studie. Tot nu toe heb ik voornamelijk ervaring opgedaan in het natuurbeheer, maar ik wil graag mijn horizon verbreden. Binnen of buitenland maakt mij niks uit, zolang het maar een leerzame en leuke plek is.
brenda36
Geplaatst: 29-09-14 11:30
AANRADER:
Delight Stables is een dekstation en trainingsstal gevestigd in Saupsdorf, een dorpje vlakbij Dresden (DE). Altijd zijn zij op zoek naar vrijwilligers, stagiaires en helpende handen.
Ik ben als 2e jaars student paraveterinair opzoek naar een buitenlandse stage van half juni tot half juli (zijn maar 4 weken, mogelijkheid tot langer als het nodig is.) Dit moet op een dierenartsen kliniek of op een plek waar ik mee kan lopen met een dierenarts, bv op een reservaat. De hele wereld is toegestaan