Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mn foto's zijn klaar bij de Hema en ik wil ze zien zien zien! Maaar de groenteboer moet eerst nog komen
Zucht. En ik kan pas leren als ik mn foto's heb want ben heel benieuwd.

En toen hij weer opschool kwam en ik hem vertelde dat we nog maar 5[!!] lessen tot het examen hadden geloofde hij me eerst ook nog niet. Dus hij zijn agenda erbij gepakt en jahoor, nog maar 5 lessen. Uiteindelijk dus nog maar een paar extralesje ingeroosterd, maar veels te weinig om heel het boek te behandelen...... Bij de presentatie van ons profielwerkstuk kwam hij niet opdagen stonden we daar een beetje voor jan banketstaaf een presentatie te houden voor 3 ouders
en zo kan ik helaas nog wel even doorgaan...
Heel stom, sinds we een digi hebben heb ik alleen maar foto's van Cin op de computer. Die foto's die ik op mn kamer heb zijn echt al van 4 of 5 jr terug. Maar nu heb ik dus nog wat recente watercrossfoto's enzo
rommie schreef:Kim_89 schreef:Ik baal een beetje van DuitsVandaag 2 examens gemaakt (tijdvak 1 en 2 uit 2006) en ik kwam respectievelijk op een 5 en een 5,3 uit. De norm is ook 0,0 bij Duits, beetje maf.
Huh, staat dat nu al vast? Of begrijp ik iets verkeerd?

Mloes schreef:Oo kan wel, ik heb ze gewoon via Inet besteld. Maaar ze zijn leuk gewordenHeel stom, sinds we een digi hebben heb ik alleen maar foto's van Cin op de computer. Die foto's die ik op mn kamer heb zijn echt al van 4 of 5 jr terug. Maar nu heb ik dus nog wat recente watercrossfoto's enzo

cracker schreef:Precies mijn gedachte
Echt had mij dat boek gegeven, die van ons is tig-honderd blaadjes dik, staat heel veel tekst in en de eigenlijke dingen die je moet weten leer je door de opgaven te maken uit je boek. Die je dan een beetje zelf moet uit vogelen.
Ik heb nu dus mooi die halve site in mijn gr staan
Weet niet meer wie het was, maar geslaagd voor je autotheorie??

Ik heb 1x zelfs een 2.7 (!!!) gehaald, die heb ik met een herkansing op weten te halen naar een 5.5. Ik hoop dat ik voor het examen een 5.5 ga halen, kon nog wel eens heeeeel moeilijk worden! Duim voor mij

Mloes schreef:Oeh Splashislief: jou cijfers lijken nogal op mijneIk heb 1x zelfs een 2.7 (!!!) gehaald, die heb ik met een herkansing op weten te halen naar een 5.5. Ik hoop dat ik voor het examen een 5.5 ga halen, kon nog wel eens heeeeel moeilijk worden! Duim voor mij

(snap nog steeds niet hoe) Rubiquil schreef:@ Splash: Met welk cijfer ga je nu het examen in dan?
Ik met een 6
Mloes schreef:@Manon: waar kan ik dat van parallelisatie en differentiatie vinden?