veel succes morgen hea 
Roxiie, het was super leerzaam
Als je het velletje er af sneed kon je die spieren super mooi zien en de pezen ook en als je dat weer er afsneed de botten. En als je die brak het beenmerg
Was echt heel gaaf
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
veel succes morgen hea 
Als je het velletje er af sneed kon je die spieren super mooi zien en de pezen ook en als je dat weer er afsneed de botten. En als je die brak het beenmerg

.

Ik ben vandaag 4,5 lesuur met d'r bezig geweest en ze doet het nog niet goed
De sensoren reageren niet altijd even goed en het is een enorme race-eend
Wát een gang zit erin
Is er wel in te programmeren dat ze langzamer gaat maar dan valt de motorcapaciteit teveel weg en dan komt ze amper meer vooruit. nou ja, we zien het wel
Maar wat wil je ook
Het was erg gezellig, we hebben toch maar besloten om niet meer onze tijd te verdoen met programmeren want veel zou het niet meer uithalen. Dus we hebben het erop gegokt.
Toen vergat ik de camera uit te doen dus de rest is een beetje maf 
Veel plezier met kijken! 

Coole Gerrie
Was vanuit de HAN georganiseerd voor meerdere scholen, en de voorrondes en de finale waren dan ook gisteren in Arnhem. Was erg leuk!
Op de luistertoets Frans gaat het in het audiodeel over de Sahara (arabieren en fransen die tegelijk praten, niet handig) en de rest weet ik niet meer... 
? 
Helaas gaan wij dit jaar niet ontleden..

. Ging niet zo heel geweldig maar mijn laatste, wiskunde ging echt ontzettend goed. Dus ben benieuwd
.
Ik vond het toch best pittig! 
Hebben wel een wiskunde mondeling gehad als onderdeel van de praktische opdracht.

Wel jammer dat je het nu niet kan vieren dankzij school

Danielle_89 schreef:Wreen..mooi cijfer hoor!![]()
Mijn toetsweek begint over iets van 2 weken ofzo..bio mondeling..daar zie ik echt tegenop..moeten we gewoon 4 boeken voor leren![]()
Zijn hier trouwens mensen die goed zijn in wiskunde?
Ik moet de formule f(x) = 3cos(x) / 2-sin(x) primitiveren..maar het lukt me echt niet.
En je moet eerst die breuk weg werken natuurlijk