Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FlameHorse schreef:Ik heb de olympiade waarschijnlijk morgen.
Niemand heeft mij ooit verteld dat V6 een soort bootcamp zou zijn. Ik was helemaal kapot na de afgelopen SE week en ik vind het jaar tot nu toe ook zwaarder dan V5. Tot nu toe 1 5 die ik ga herkansen. De rest is gelukkig voldoende.
Echt een stuk pittiger dan ik had verwacht, maar wel nog te doen hoor. Incroyable schreef:FlameHorse schreef:Ik heb de olympiade waarschijnlijk morgen.
Niemand heeft mij ooit verteld dat V6 een soort bootcamp zou zijn. Ik was helemaal kapot na de afgelopen SE week en ik vind het jaar tot nu toe ook zwaarder dan V5. Tot nu toe 1 5 die ik ga herkansen. De rest is gelukkig voldoende.
Dat valt mij ook op! Alleen dan op de havo. Iedereen krijst moord en brand om havo 4, maar ik vind havo 5 tot nu echt veel zwaarder.Echt een stuk pittiger dan ik had verwacht, maar wel nog te doen hoor.
FlameHorse schreef:Niemand heeft mij ooit verteld dat V6 een soort bootcamp zou zijn. Ik was helemaal kapot na de afgelopen SE week en ik vind het jaar tot nu toe ook zwaarder dan V5. Tot nu toe 1 5 die ik ga herkansen. De rest is gelukkig voldoende.
SBravour schreef:Das mooi, het is namelijk boven examenniveau! Dan weet je dat je goed zit.
Had je je voorbereid? Die allelen en bomen planten zijn best al een tijd geleden.
SBravour schreef:Oh, dat is lastig. Al vindt mijn docent dit wel een goede voorbereiding op het examen hoor. Dus ik denk dat als je hier een goed cijfer voor hebt dat je echt wel in de buurt komt.
. Ik had verdomme gewoon even moeten leren.
)