Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

horsii schreef:Jahoor goed een baan te vinden. Ik doe mbo verpleegkunde bbl bij rijndam. Ziekenhuis revalidatie is dat. Erg leuk.
Nu bijna klaar. Straks mijn examen gesprek kwaliteitsverbetering en dan morgen de laatste twee praktijk examens.
Dan alleen nog keuzedeel HBO afronden.
Ik moet half maart alles inleveren en half april diplomeren.
Ondanks corona ruim drie maanden versneld dan.
Opleiding is goed te doen. Wel veel integrale opdrachten en praktijk examens.
Het mocht even duren, na ziekte en in coronatijd...
Mag wel, zoals het er nu naar uit ziet, voorlopig blijven werken op de afdeling waar ik de afgelopen 1,5 jaar ook gewerkt heb dus daar ben ik wel heel blij mee 
Hoop je ook in mei klaar te zijn?
En kan me op zich nog wel goed herinneren wat ik in die casus uitgevoerd heb, en combineer dat in mijn verslag dus met zaken die ik recent heb uitgevoerd, want dat is meer dan wat ik bij de gemiddelde cardio patiënt heb uitgevoerd het afgelopen 1,5 jaar. Want met échte cardiologiepatiënten heb ik alleen afgelopen zomer een kleine 3 maanden mee te maken gehad aangezien ik in eerste instantie alleen op de longgeneeskunde kwam te werken. Eigenlijk was het ook het idee dat ik ging voor mobiliseren tijdens ziekenhuisopname bij COPD exacerbaties, maarja, die zien we nu ook niet heel veel meer want iedereen zit thuis
En om me nu te focussen op ondervoeding bij post-IC covidpatiënten vind ik ook wat te ingewikkeld voor deze opdracht i.c.m. de hoeveelheid tijd die ik nog heb omdat daar zoveel meer omheen meespeelt. Ga nu waarschijnlijk al fiks over het max aantal woorden heen en het wordt qua tijd al krap...

Lijkt me wel bijzonder, dat samen met je zus kunnen doen. Wel zonde dat jullie niet kunnen blijven. Ik heb even snel teruggelezen, was dat nog bij de revalidatie? Of bij de NAH-groep? Barbabientje schreef:Blacky, ik reageer morgen even op je! Zit nu op m’n telefoon dus niet heel handig!