HBO 2017/2018!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saabineex

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 14:24

Wat is het stil hier, iedereen druk bezig met de tentamens? Ik heb mijn cijfer voor de kerstblog binnen, een 7,5 :D Gister had ik marketing tentamen en ik heb daar waarschijnlijk een 6,3 voor. Had gehoopt dat de toets beter ging, maar goed nog een mooie voldoende. Hoe gaat het bij jullie?

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 15:02

Mooie cijfers hoor, hierboven!:)

Ik heb over anderhalve week twee tentames. Een op maandag en op woensdag en de vrijdag erop lekker naar Oostenrijk voor een weekje wintersport :Y) Het ene tentamen hoef ik bijna niet meer voor te leren, maar het andere tentamen heb ik bijna tijdtekort -O-

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 11:41

Jeetje wat een hoge cijfers allemaal! heel goed :) Ik heb vandaag tentamen winterkenmerken van plantenleer.
Het is allemaal best zwaar nu met volgende week deadline project en de week erna nog drie tentamens :(

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 12:32

Bommeltje_ schreef:
Jeetje wat een hoge cijfers allemaal! heel goed :) Ik heb vandaag tentamen winterkenmerken van plantenleer.
Het is allemaal best zwaar nu met volgende week deadline project en de week erna nog drie tentamens :(

Succes!!

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 14:44

Mooie cijfers hoor! Gefeliciteerd!

Hier ook drukdrukdruk met tentamens, project en portfolio. Verzuip nog altijd in het werk. |( :+

xGwenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 15:05

Lekker bezig allemaal! Ik heb een 8,6 terug gekregen voor kennistoets multimedia technology **\O/**

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 17:44

Wauw fantastisch cijfer Gwen!

Voorlopige nieuwe klassen zijn bekend gemaakt. Ik zit bij mensen waar ik echt niet bij wil zitten (ook uit andere klassen) en zit maar bij een paar mensen uit mijn oude klas. Ben alles behalve tevreden dus heb een mailtje gestuurd of het mogelijk is om naar een andere klas te gaan. Nu duimen!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:23

Morgen begint mijn tentamenweek en ik ben er echt bang voor.
Tentamen dat ik morgen heb is 60 vragen, waarvan 30 uit boeken zijn die ik wel heel goed ken, de andere 30 hebben te maken met recht en dat word drie keer niks ben ik bang..

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:26

Wat is de cesuur Sophie? Als je die 30 boekvragen goed hebt, hoef je maar een paar rechtvragen goed te doen om een voldoende te halen toch? :)

Ik heb dinsdag nog een herkansing en kwam er tijdens het leren achter dat ik een bepaald onderdeel de eerste keer helemaal niet had geleerd, ik voelde me zo blond, hoe kon ik dat nou vergeten zijn? Dinsdag dus poging 2 :')

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:33

badeendje schreef:
Wat is de cesuur Sophie? Als je die 30 boekvragen goed hebt, hoef je maar een paar rechtvragen goed te doen om een voldoende te halen toch? :)

Ik heb dinsdag nog een herkansing en kwam er tijdens het leren achter dat ik een bepaald onderdeel de eerste keer helemaal niet had geleerd, ik voelde me zo blond, hoe kon ik dat nou vergeten zijn? Dinsdag dus poging 2 :')

Ach, daarvoor zijn herkansingen toch :D Succes met je her!

Ik heb een week 'vrij' en die tijd ga ik goed gebruiken om te leren. Heb op maandag 29 en woensdag 31 tentamens. De een hoef ik nauwelijks meer te leren en de ander moet ik nog héél véél doen -O-

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:57

Succes dames! Ik heb nog steeds geen cijfers terug.. Aankomende week nog 3 toetsen en die week daarna een bufferweek :)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:58

badeendje schreef:

Dat weet ik niet precies, de vorige keer moest je 20 goed hebben voor een 1 en telde het dus pas daarna...

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:20

Succes allemaal dames! Ik heb net samen met mijn hondjes 6 kilometer gewandeld en letterlijk mijn kop even leeggelopen... Soms heb je zo'n pauze effies nodig :+.

Balen dat je nog steeds geen cijfers terughebt, Sabine! Wat is je gevoel erover?

Balen Sophie. Kun je vandaag dan niet grotendeels het rechtgedeelte studeren? Wat voor recht is het precies? Misschien kan ik je wel even op weg helpen als ik tijd over heb vandaag. Ik studeer rechten, in het Engels weliswaar but I'll give it a go.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:30

Ook wel eens lekker om zo'n stuk te wandelen! Nu kan je er weer tegenaan.

Heb er wel een goed gevoel over :)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:31

xDarkness schreef:
Succes allemaal dames! Ik heb net samen met mijn hondjes 6 kilometer gewandeld en letterlijk mijn kop even leeggelopen... Soms heb je zo'n pauze effies nodig :+.

Balen dat je nog steeds geen cijfers terughebt, Sabine! Wat is je gevoel erover?

Balen Sophie. Kun je vandaag dan niet grotendeels het rechtgedeelte studeren? Wat voor recht is het precies? Misschien kan ik je wel even op weg helpen als ik tijd over heb vandaag. Ik studeer rechten, in het Engels weliswaar but I'll give it a go.

Ben ik nu hard mee bezig!
Ik doe Social Work dus het recht is echt daar op gericht, maar het is heel breed, van samenlevingsvormen tot de WMO tot bijstand enzo... van alles dus een klein beetje.

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 16:18

saabineex schreef:
Ook wel eens lekker om zo'n stuk te wandelen! Nu kan je er weer tegenaan.

Heb er wel een goed gevoel over :)

Dat is mooi! Hopen dat je dan ook een goed cijfer terug krijgt!

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 16:19

SophieFT schreef:
xDarkness schreef:

Ben ik nu hard mee bezig!
Ik doe Social Work dus het recht is echt daar op gericht, maar het is heel breed, van samenlevingsvormen tot de WMO tot bijstand enzo... van alles dus een klein beetje.

Heel goed! Tanden op elkaar, morgen ben je er vanaf... Ik kan je helaas niet helpen met social law...dat heb ik nog nooit gehad dus helaas echt geen kaas van gegeten :').

Kennen jullie dat gevoel dat alles wat je geleerd hebt door elkaar loopt...

xGwenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 16:58

xDarkness schreef:
Heel goed! Tanden op elkaar, morgen ben je er vanaf... Ik kan je helaas niet helpen met social law...dat heb ik nog nooit gehad dus helaas echt geen kaas van gegeten :').

Hier gaan vooral verschillende codetalen door elkaar heen, maar daar heeft de docent zelf ook last van :')

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 17:51

xGwenn schreef:
xDarkness schreef:

Hier gaan vooral verschillende codetalen door elkaar heen, maar daar heeft de docent zelf ook last van :')

Kan hij je daar in ieder geval niet op afrekenen tijdens het nakijken van je tentamen :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:22

Wij zijn gisteren verhuisd, zitten in een huis vol dozen zonder fatsoenlijke tafel en ik heb mijn schrift per ongeluk op stage laten liggen, hebber vrijdag een tentamen over. Dus hier gaat het heerlijk {:)-:(

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 09:33

Wat balen Theodora! Kan je het schrift vandaag niet ophalen?

Heel veel succes allemaal vandaag dames! Wie heeft er net zoveel zenuwen als ik? :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 09:38

Heel veel succes allemaal!

Hier zijn de tentamens al lang en breed voorbij, ik heb tot nu toe voor de theorie vakken allemaal voldoende, alleen nog twee vakken die ik terug moet krijgen waar we al heel lang op zitten te wachten :(

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:27

Gelukkig Steeph! Vervelend dat je zo lang moet wachten.. Al helemaal als je niet weet hoe de toets ging. Heb jij er wel een goed gevoel over?

Hier nog niet echt zenuwen Darkness, vandaag en morgen nog vrij. Knijp hem wel een beetje voor bedrijfseconomie.

Zijn jullie bekend met Stuvia? Ik heb daar gister een samenvatting opgezet en vandaag al verkocht:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:32

saabineex schreef:
Gelukkig Steeph! Vervelend dat je zo lang moet wachten.. Al helemaal als je niet weet hoe de toets ging. Heb jij er wel een goed gevoel over?

Hier nog niet echt zenuwen Darkness, vandaag en morgen nog vrij. Knijp hem wel een beetje voor bedrijfseconomie.

Zijn jullie bekend met Stuvia? Ik heb daar gister een samenvatting opgezet en vandaag al verkocht:)

Een is een labjournaal en de ander een portfolio, niet echt 'toetsen' dus, maar we krijgen er wel voldaan/niet voldaan voor. Het labjournaal moest al voor de tentamenweek ingeleverd worden en het portfolio maandag twee weken geleden... Beide had ik ruim op tijd als op BlackBoard geknikkerd zodat ik alle tijd en stress kon bewaren voor de tentamens :+

Hier geen idee wat Stuvia is. Hoe werkt het precies?

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 13:35

saabineex schreef:

Oh heerlijk! Stuvia ken ik ja, ideaal!