Gister had ik marketing tentamen en ik heb daar waarschijnlijk een 6,3 voor. Had gehoopt dat de toets beter ging, maar goed nog een mooie voldoende. Hoe gaat het bij jullie? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gister had ik marketing tentamen en ik heb daar waarschijnlijk een 6,3 voor. Had gehoopt dat de toets beter ging, maar goed nog een mooie voldoende. Hoe gaat het bij jullie?
Ik heb vandaag tentamen winterkenmerken van plantenleer.

badeendje schreef:Wat is de cesuur Sophie? Als je die 30 boekvragen goed hebt, hoef je maar een paar rechtvragen goed te doen om een voldoende te halen toch?
Ik heb dinsdag nog een herkansing en kwam er tijdens het leren achter dat ik een bepaald onderdeel de eerste keer helemaal niet had geleerd, ik voelde me zo blond, hoe kon ik dat nou vergeten zijn? Dinsdag dus poging 2
Succes met je her!
badeendje schreef:Wat is de cesuur Sophie? Als je die 30 boekvragen goed hebt, hoef je maar een paar rechtvragen goed te doen om een voldoende te halen toch?
Ik heb dinsdag nog een herkansing en kwam er tijdens het leren achter dat ik een bepaald onderdeel de eerste keer helemaal niet had geleerd, ik voelde me zo blond, hoe kon ik dat nou vergeten zijn? Dinsdag dus poging 2
.
xDarkness schreef:Succes allemaal dames! Ik heb net samen met mijn hondjes 6 kilometer gewandeld en letterlijk mijn kop even leeggelopen... Soms heb je zo'n pauze effies nodig.
Balen dat je nog steeds geen cijfers terughebt, Sabine! Wat is je gevoel erover?
Balen Sophie. Kun je vandaag dan niet grotendeels het rechtgedeelte studeren? Wat voor recht is het precies? Misschien kan ik je wel even op weg helpen als ik tijd over heb vandaag. Ik studeer rechten, in het Engels weliswaar but I'll give it a go.
SophieFT schreef:xDarkness schreef:Succes allemaal dames! Ik heb net samen met mijn hondjes 6 kilometer gewandeld en letterlijk mijn kop even leeggelopen... Soms heb je zo'n pauze effies nodig.
Balen dat je nog steeds geen cijfers terughebt, Sabine! Wat is je gevoel erover?
Balen Sophie. Kun je vandaag dan niet grotendeels het rechtgedeelte studeren? Wat voor recht is het precies? Misschien kan ik je wel even op weg helpen als ik tijd over heb vandaag. Ik studeer rechten, in het Engels weliswaar but I'll give it a go.
Ben ik nu hard mee bezig!
Ik doe Social Work dus het recht is echt daar op gericht, maar het is heel breed, van samenlevingsvormen tot de WMO tot bijstand enzo... van alles dus een klein beetje.
. xDarkness schreef:Heel goed! Tanden op elkaar, morgen ben je er vanaf... Ik kan je helaas niet helpen met social law...dat heb ik nog nooit gehad dus helaas echt geen kaas van gegeten.
Kennen jullie dat gevoel dat alles wat je geleerd hebt door elkaar loopt...
xGwenn schreef:xDarkness schreef:Heel goed! Tanden op elkaar, morgen ben je er vanaf... Ik kan je helaas niet helpen met social law...dat heb ik nog nooit gehad dus helaas echt geen kaas van gegeten.
Kennen jullie dat gevoel dat alles wat je geleerd hebt door elkaar loopt...
Hier gaan vooral verschillende codetalen door elkaar heen, maar daar heeft de docent zelf ook last van
saabineex schreef:Gelukkig Steeph! Vervelend dat je zo lang moet wachten.. Al helemaal als je niet weet hoe de toets ging. Heb jij er wel een goed gevoel over?
Hier nog niet echt zenuwen Darkness, vandaag en morgen nog vrij. Knijp hem wel een beetje voor bedrijfseconomie.
Zijn jullie bekend met Stuvia? Ik heb daar gister een samenvatting opgezet en vandaag al verkocht:)

saabineex schreef:Gelukkig Steeph! Vervelend dat je zo lang moet wachten.. Al helemaal als je niet weet hoe de toets ging. Heb jij er wel een goed gevoel over?
Hier nog niet echt zenuwen Darkness, vandaag en morgen nog vrij. Knijp hem wel een beetje voor bedrijfseconomie.
Zijn jullie bekend met Stuvia? Ik heb daar gister een samenvatting opgezet en vandaag al verkocht:)