Anders: orphan black, gossip girl (duhh), teen wolf
, new girl, friends, vampire diaries Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, new girl, friends, vampire diaries
Unique6 schreef:Athelas schreef:Voor mijn eerste 2 SE's een 7,0 en een 8,0.
Wow wat goed! Gefeliciteerd!
Omdat ik dus een tijd ziek ben geweest moet ik nog veel inhalen. Volgende week 6 toetsen inhalen..
Hoe gaat het voor de rest met jullie?

Waar ben ik aan begonnen
Wij hebben er 6 per jaar. Silkwood schreef:2 toetsweken en zo klein!jaloers! Ik heb er 4, gewoon elke periode 1 en tussendoor nog veel presentaties, practica en andere toetsen.. :p

Silkwood schreef:M_nouska schreef:Pff, heeft iemand tips voor aardrijkskunde? Ik leer het hele boek uit mijn hoofd + begrippenlijst, maak alle opdrachten, oefentoetsen, examenbundels en haal nog steeds een laag cijfer. Zo demotiverend.
Bij aardrijkskunde gaat het niet over het uit je hoofd leren, gewoon goed doorlezen en heel goed opletten tijdens de les, en je huiswerk maken. Het gaat om het toepassen van de tekst niet van het overschrijven uit de tekst!
M_nouska schreef:Bijles is inderdaad een goed idee, ga even rondkijken. Bedankt beiden!
Iemand nog meer tips?
Lonneke2001 schreef:M_nouska schreef:Bijles is inderdaad een goed idee, ga even rondkijken. Bedankt beiden!
Iemand nog meer tips?
Ik zou hier je vakdocent over mailen en vragen of je een gesprek kan krijgen.
Hierin uitleggen dat je alles al hebt geprobeerd maar dat de punten nog niet naar behoren zijn, en kijken of jullie er samen uitkomen
) dan begin jij je antwoord met "een paard is...."