Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Isa schreef:Als je een onvoldoende haalt voor je PWS mag je wel examen doen, maar ben je sowieso gezakt. Ook als je combinatiecijfer nog wel gewoon voldoende is. Je moet op het WO namelijk ook onderzoek kunnen dat op het PWS zou lijken, dus als dit niet met een voldoende afgerond kan worden zou je ook niet verder kunnen. Dat heb ik gehoord iig..

We mogen ons aanmelden voor 4 lessen voor bepaalde sporten (we kregen een lijstje), en ik had dus dit gekozen. Mijn beste vriend ook en hij was de enige jongen, haha. Hij stond naast me en ik moest zo hard lachen, want hij is een van de minst lenige mensen ooit
Stond iedereen voorovergebogen met hun vingers op de vloer, hing hij nog halverwege zijn knie, het lukte me niet om nog serieus mee te doen
. Is best grappig 
) volleybal, badminton en schermen gekozen. Van iedere krijg je 4 lessen. Ik heb echt zin in schermen! EskeGirl schreef:Dat heb ik een keer met slotdag (laatste schooldag bij ons is sportdag) gedaan. Is best grappig
Ik heb nu voor SOK (iets met gym) volleybal, badminton en schermen gekozen. Van iedere krijg je 4 lessen. Ik heb echt zin in schermen!
Daar komt ie dan wel weer achter
lisaislisa schreef:EskeGirl schreef:Dat heb ik een keer met slotdag (laatste schooldag bij ons is sportdag) gedaan. Is best grappig
Ik heb nu voor SOK (iets met gym) volleybal, badminton en schermen gekozen. Van iedere krijg je 4 lessen. Ik heb echt zin in schermen!
Mogen jullie gewoon je eigen programma kiezen voor gym?

lisaislisa schreef:EskeGirl schreef:Dat heb ik een keer met slotdag (laatste schooldag bij ons is sportdag) gedaan. Is best grappig
Mogen jullie gewoon je eigen programma kiezen voor gym?

dogs_horses schreef:Mag ik me hier nog melden?![]()
Ik ben Dieuwertje, 16 jaar (bijna 17) en ik heb een NG profiel met natuurkunde.
Vorig jaar heb ik het nét gehaald, ondanks dat ik heel erg mijn best doe.. Wordt het hele jaar duimen vrees ik, maar ik geloof er nog wel in dat ik het kan halen!
. Via school een goede test gedaan, komt gewoon ook niet uit wat ik zoek. Ik weet het gewoon echt niet...
Ik moet ook gewoon open dagen gaan bezoeken, kon me er niet toe zetten omdat ik het gewoon echt niet wist vorig jaar.