Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Werk ook veel 's avonds, dan doe ik toch niets meer aan school. Maar gaat mijn vrije avond er dus wel aan.
Van de personen waar ik een telefoonnummer van heb, of een nummer van de organisatie, heb ik gebeld en krijg ik als het goed is via de mail weer reactie van terug. Maar van niet iedereen kan ik een telefoonnummer vinden...
Volgende week woensdag is de tweede kans, dus vind dat ze wel haast moeten maken. Saskiaa_ schreef:Ik heb één interview bevestigd. De rest reageert allemaal niet op de mail.Van de personen waar ik een telefoonnummer van heb, of een nummer van de organisatie, heb ik gebeld en krijg ik als het goed is via de mail weer reactie van terug. Maar van niet iedereen kan ik een telefoonnummer vinden...
Geen idee hoe erg het is als dat niet lukt.. Misschien als ik het goed beschrijf in mijn discussie, hoe het kan dat ik er minder heb afgenomen dan oorspronkelijk het plan was. Als ik zelf blijf bellen/mailen maar zij blijven niet reageren, kan ik er natuurlijk niet zoveel aan doen. En dan ter compensatie andere/meer literatuur toevoegen? Of nog iemand anders proberen te interviewen.. Geen idee.
Ik wacht nog even af hoeveel respons er komt en anders mail ik mijn begeleider wel even. Ik gebruik de interviews trouwens naast een andere onderzoeksmethode (desk research) dus het is eigenlijk meer een verrijking dan dat het essentieel is, maar toch. 
Ach wat kan het mij schelen, 1 gehad, nog 9 te gaan, ik maak er wel wat van.
gelukkig wel een leuk en goed gesprek gehad (nadat ik te laat kwam door die stomme navigatie..)
dan zit ik echt met mijn handen in mijn haar en vraag ik me af wat ik me in godsnaam op de hals heb gehaald.. Maar uiteindelijk haal ik er ook heel veel voldoening uit.
Het lijkt me wel lastig dat het zo 'tussendoor' moet, zo lijkt het me dat je er ook niet echt lekker inkomt.
Super fijn dat er zoveel medewerking is!
). Nissima schreef:Ik moet wel zeggen dat ik me afvraag of ik het wel goed doe.. Nog anderhalve maand te gaan en ik heb helemaal geen stress?? Doe ik het soms te simpel? Of te weinig? Hoe zit dat met jullie?
Succes met je laatste dagje lezen. 
Mijn deelvragen waren informeel al goedgekeurd (zelfs opgesteld met behulp van begeleidster!) en nu is dus op elke vraag wel wat aan te merken. En op de rest dus ook. Woensdag is de tweede kans, dus ik weet wel waar mijn weekend uit bestaat...
Saskiaa_ schreef:Nissima schreef:Ik moet wel zeggen dat ik me afvraag of ik het wel goed doe.. Nog anderhalve maand te gaan en ik heb helemaal geen stress?? Doe ik het soms te simpel? Of te weinig? Hoe zit dat met jullie?
Ik had tot ongeveer een uurtje geleden ook geen stress. Had er toen nog wel vertrouwen in, dacht idd ook heel simpel. Maarja, toen kreeg ik een no go met feedback waar ik me niet in kan vinden...![]()
Super gaaf dat je naar het buitenland gaat nog voor projecten!
Wat voor soort product moet je afleveren? En wat doe je ook alweer voor opleiding?
Succes allemaal!